• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut New Balance Fresh Foam X 880v12 M -miesten juoksukengät, 99,90€ Intersport

Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
79
Uusin malli on v14, liekö foamit ja kumit vanhenee, jos oletetaan että nuo on 1-2v vanhoja.
Aika usein on Intersportissa kaikki -25% myös.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
361
Onko noissa joku ero? Intersport myy miesten kenkänä ja alempi naisten kenkänä?
Tuotetiedoissa kategoriavirhe vain, urlissa lukee kuitenkin oikein (
1711462534192.png
)

ja tärkeempänä niin tuotekoodi on sama näissä tuotteissa M880M12. Vaihtaa väriä runningxpertissä niin tuotekoodi onkin W880M12.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Uusin malli on v14, liekö foamit ja kumit vanhenee, jos oletetaan että nuo on 1-2v vanhoja.
Aika usein on Intersportissa kaikki -25% myös.
Eihän noissa pohjat kestä muutenkaan mitään. Mulla on ollut 1080:sia ehkä kymmenen vuotta ja kahdesta viimisestä parista on mennyt kantapäät puhki pariin kuukauteen. Kerää kaikki pikkukivet välipohjaan.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
70
Eihän noissa pohjat kestä muutenkaan mitään. Mulla on ollut 1080:sia ehkä kymmenen vuotta ja kahdesta viimisestä parista on mennyt kantapäät puhki pariin kuukauteen. Kerää kaikki pikkukivet välipohjaan.
Sama valitettava ongelma itsellä nuissa Foam pohjaisissa ollut. Ei kestä pohjassa kantapää vaan hiekotushiekka yms. menee läpi. Aiemmat 880 / 1080:t ollu omia suosikeita.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Sama valitettava ongelma itsellä nuissa Foam pohjaisissa ollut. Ei kestä pohjassa kantapää vaan hiekotushiekka yms. menee läpi. Aiemmat 880 / 1080:t ollu omia suosikeita.
Tämän takia olen tässä katsellut muilta valmistajilta juoksukenkää mutta eivät vain istu yhtä hyvin eikä vaimennus ole x-foamin tasolla. Täytyy tosin todeta, että ihan arpomista kokojen kanssa ollut parit viime vuodet. Ennen tilasin suoraan valmistajalta, nykyään on pakko sovittaa. Lesti on näissä normaalistikin mukavan leveä.

Pistin nuo Tanskan 880 kuitenkin tulemaan. Kiitos vinkkaajalle. Pistetään palautukseen jos ei koko täsmää. Ei ole lähimmissä intersporteissa kokeilumahdollisuuttakaan, niin arpoa pitää.
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
208
Itsellenikin on New Balancen leveähkö lesti oikein hyvä jalalle, mitä vertaa Asicsiin joka puristaa.
 
Liittynyt
20.11.2023
Viestejä
16
Olen ummikko juoksukengissä. Lähdin hakemaan tätä, mutta liikkeestä mukaan tarttuikin Asics GT-1000 12 samaan 99,90€ hintaan (-23%, norm. 130€). Istui omaan jalkaan paremmin. Ja myyjä suositteli. New Balancen vaimennus parempi, kun taas Asics tukee paremmin ylipronaatiota. Jotenkin näin. Kai.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
852
itsellä on mennyt noista fresfoameista kantapäät rikki ihan muutamassa lenkissä vaikka olen sitonut ja avannut nauhat oikeaoppisesti. Ei kestä itsellä nämä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
NB:n kengät ei oo kaikille. Vaimennus aivan överipaksu ja -pehmee, ei kannata ainakaan sokkona ostaa.
Itse tykkään vähän jämäkämmästä, vaikka lestin malli olisikin hyvä NB:llä.
 
Liittynyt
22.11.2022
Viestejä
48
Itsellenikin on New Balancen leveähkö lesti oikein hyvä jalalle, mitä vertaa Asicsiin joka puristaa.
Mä olen pitänyt Asicsiakin "leveänä", verrattuna vaikka Nike ja Adidas, jotka ei sovi mun räpylään sitten millään. Osaisiko joku heittää koko vertailua vaikka just Asicsin kokoihin eli onko ne suunnilleen vastaavat?
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
70
Mä olen pitänyt Asicsiakin "leveänä", verrattuna vaikka Nike ja Adidas, jotka ei sovi mun räpylään sitten millään. Osaisiko joku heittää koko vertailua vaikka just Asicsin kokoihin eli onko ne suunnilleen vastaavat?
Oma jalkapöytä on ihan törkeän korkea ja muita omaan jalkaan oikeasti passeleita riittävän leveitä en ole löytänyt, kuin New-Balancen 2E lestiset ja jotkut merrelit tässä viime vuosina. Asicsia joitain testattu, mutta niissä lestin koko taisi olla B ja ei mitään toivoa. Eli jos on isomman lestin tarve niin katso tuo 2E / EE lesti.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
786
NB:n kengät ei oo kaikille. Vaimennus aivan överipaksu ja -pehmee, ei kannata ainakaan sokkona ostaa.
Itse tykkään vähän jämäkämmästä, vaikka lestin malli olisikin hyvä NB:llä.
Kyllä NB:lta löytyy myös ohuempia "kisakenkiä". Esim. RG1400 oli loistava kova ja ohut/kevyt kenkä mutta harmittavasti lopettivat sen, kun kaikkiin piti saada se maaginen hiilikuitulevy. Nykyään nimi on niinkin hieno kuin NB Fuelcell Supercomp Pacer.

Edit. Noita erikoismalleja on vain vähän hankalampi löytää, kun valtaosa ostaa perusmalleja ja edes kotimaiset urheilukaupat ei helpolla tilaa niitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Kyllä NB:lta löytyy myös ohuempia "kisakenkiä". Esim. RG1400 oli loistava kova ja ohut/kevyt kenkä mutta harmittavasti lopettivat sen, kun kaikkiin piti saada se maaginen hiilikuitulevy. Nykyään nimi on niinkin hieno kuin NB Fuelcell Supercomp Pacer.

Edit. Noita erikoismalleja on vain vähän hankalampi löytää, kun valtaosa ostaa perusmalleja ja edes kotimaiset urheilukaupat ei helpolla tilaa niitä.
Saahan niitä suoraan heidän omasta verkkokaupasta ja tuo onkin ainoa tapa vaikuttaa lestin leveyteen. Tarjouksia tosin on aika turha odotella tuota kautta mutta jos haluaa leveämpää, niin tuo on ainoa vaihtoehto. Ei noita muita lestejä kotimaisista kaupoista saa kuin sitä normaalia, vaikka suomalaisen jalka on yleensä leveämpää sorttia.
 
Liittynyt
27.12.2019
Viestejä
41
Korkealle rintaiselle jalalle nää lenkkarit ei sovi. Ite ostin hokat kun näissä ei pysynyt lippa piilossa reunojen alla. 1080 mallissa korkealle jalalle parempi istuvuus.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
70
Korkealle rintaiselle jalalle nää lenkkarit ei sovi. Ite ostin hokat kun näissä ei pysynyt lippa piilossa reunojen alla. 1080 mallissa korkealle jalalle parempi istuvuus.
Tästä on myös leveälestinen malli intersportilla samassa tarjouksessa. Omaan jalkaan nuo wide eli 2E New balancet on olleet hyviä, mutta tämän uuden pohjamateriaalin ja oman asuinympäristön teiden takia mun ei nuita kannata ostaa kun kivet menee kantapäästä läpi.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 610
Ei kenelläkään sattuisi olemaan väärää kokoa 43 nämä? Itse tilasin 42 1/2 ja tuntuu että on inasen liian pienet. Tilasin kyllä tuolta Runningxpertistä ja ei jaksaisi lähteä palauttelemaan :)
 
Liittynyt
09.03.2019
Viestejä
208
Mulla on tuossa uudet Intteristä tilatut 43:set, tarvin itse 44:set...
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Omat lähti takaisin. Ei istuvuus natsannut. Takkiin tuli postikulujen verran.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Saitko miten palautettu? Tulostitko tuon maksullisen palautuslapun heidän sivuilta vai millä lähetit takaisin?
Ostin siis runningexpertiltä. Saapuivat pussissa ja samassa pussissa palautinkin. Mukana tullut tarra vaan päälle. Tein varmuuden vuoksi myös ennakkoilmoituksen palautuksesta sivustolta löytyvällä lomakkeella.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 580
Viestejä
4 204 835
Jäsenet
70 919
Uusin jäsen
XJX0

Hinta.fi

Ylös Bottom