Nettiohjelmien katselu tv:stä

Liittynyt
01.05.2022
Viestejä
24
Käytössä on 32" LG smart tv. Ongelmana on miten saan esim. Areenan näkyviin tv:stä. Kesämökillä ei ole kuin älykännykkä käytettävissä. Känny on Samsung A34. Sim-kortti on Telialta.
Tv:n verkkoasetuksissa tulee näkyviin puhelimeni nimi, mutta yhteyttä en saa. Jossain vaiheessa se kysyy salasanaa, mutta en tiedä mitä siihen pitäisi syöttää. Pitääkö siihen syöttä puhelimen salasana vai Telian salasana? Jos Telia on antanut minulle salasanan, niin se ei ole tallessani.
Voiko joku antaa kansantajuisen ohjeen ongelmani ratkaisuu?
 
Liittynyt
08.08.2019
Viestejä
2 350
Käytössä on 32" LG smart tv. Ongelmana on miten saan esim. Areenan näkyviin tv:stä. Kesämökillä ei ole kuin älykännykkä käytettävissä. Känny on Samsung A34. Sim-kortti on Telialta.
Tv:n verkkoasetuksissa tulee näkyviin puhelimeni nimi, mutta yhteyttä en saa. Jossain vaiheessa se kysyy salasanaa, mutta en tiedä mitä siihen pitäisi syöttää. Pitääkö siihen syöttä puhelimen salasana vai Telian salasana? Jos Telia on antanut minulle salasanan, niin se ei ole tallessani.
Voiko joku antaa kansantajuisen ohjeen ongelmani ratkaisuu?
Eli hotspot yhteyttä yritätte ilmeisesti puhelimesta jakaa telkkariin? Tällöin teidän pitää syöttää puhelimen hotspot salasana televisioon jotta yhteys muodostuu. Mulla ei valitettavasti ole samsungia, mutta omassa android puhelimessa löytyy täältä: Asetukset -> Yhteys ja jakaminen -> henkilökohtainen hotspot -> hotspot asetukset -> salasana.
Salasanan voi myös itse määrittää tuolta kohdasta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 055
Samsungissa Hotspot taitaa löytyä Asetuksista nimellä "Mobiilitukiasema".

Sinne määrität oman verkon nimen (esim. Samsung A34 Hotspot) ja salasanan. Taajuuskaista sen mukaan mitä televisiosta löytyy (5 GHz tai 2,4 GHz). Lisäksi Turvallisuus, käytännössä WPA2-Personal lienee oletus.

Lisäasetuksista voi vielä silmäillä joitain asetuksia. Esimerkiksi Piilotettu verkko -asetuksen voi disabloida koska siitä ei käytännössä kuitenkaan ole mitään hyötyä.

Sen jälkeen television asetuksista sinun pitäisi saada juuri luomasi Mobiilitukiasema melko helposti otettua käyttöön kun naputtelet sinne määrittämäsi verkon nimen ja salasanan.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
227
Ja näiden jälkeen esimerkiksi areenan puhelin ohjelmasta jotakin sarjaa toistaessa "Lähijako" tai "Yhdistä laitteeseen" josta valitset tv:n.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 374
Viestejä
4 281 629
Jäsenet
71 659
Uusin jäsen
emmuli

Hinta.fi

Ylös Bottom