- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 593
Mistä sen muuten näkee? Mulla lukee vaan ”poistettu myynnistä” vai pitääkö olla kirjautuneena?
Ei näe mistään muistin sen, koska itse linkkasin ilmoituksen tänne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä sen muuten näkee? Mulla lukee vaan ”poistettu myynnistä” vai pitääkö olla kirjautuneena?
Laitetaan jotain muistiinTälläistä ei tule kadulla joka päivä vastaan! https://www.nettiauto.com/lotus/elise/15006852
Lotus Elise
33 900 €
Spyder ** Harvinainen! / Sporttipenkit / Irroitettava kangaskatto / Sparco / Ilmastointi / Jakopää tehty **
Perustiedot
Mittarilukema
98 000 km
Moottori
1,8 l, Bensiini
Vuosimalli
2002 (ensirek. 6-2002)
Vaihteisto
Manuaali
Vetotapa
Takaveto
Katsastettu
7/2024
Korimalli
Avoauto
Auton tyyppi
Henkilöauto
Väri
Harmaa
Tuossa varmaan kommentoin pyyntiä, mutta "poistettu myynnistä" , niin onko jollain tunnus tasolla tietoa onko myyty, vai onko myyjä vain poistannut myynnistä.Ei näe mistään muistin sen, koska itse linkkasin ilmoituksen tänne
Tuo olisi mukava ja näyttävä kesäauto,ihmeen miedon koneen ovat valinneet jos ilmoituksen 122 hv 1.8 koneesta pitää paikkansa,omassa 1.6 vapari Kia kauppakassissa on samat teholukemat.Tälläistä ei tule kadulla joka päivä vastaan! https://www.nettiauto.com/lotus/elise/15006852
Täähän on ihan puhdas rata-auto 860kg omapainollaan. Varmaan menee mukavasti ja hieno on. Voin kuvitella mitä tuskaa tuolla on työntää liikenteen seassa.Tuo olisi mukava ja näyttävä kesäauto,ihmeen miedon koneen ovat valinneet jos ilmoituksen 122 hv 1.8 koneesta pitää paikkansa,omassa 1.6 vapari Kia kauppakassissa on samat teholukemat.
Tuo olisi mukava ja näyttävä kesäauto,ihmeen miedon koneen ovat valinneet jos ilmoituksen 122 hv 1.8 koneesta pitää paikkansa,omassa 1.6 vapari Kia kauppakassissa on samat teholukemat.
Tuossa on tehon/painon/painopisteen puolestä paljonkin järkeä Suomessa. Boxsterilla kun nautin mutkatiellä ja vedän kakkosella punarajalle on nopeus jo sellainen että sakot tulee. Kivempi tuollainen pikkumylly on voit latoa vaihteita nopeasti läpi ja kuunnella moottoria.Tuo olisi mukava ja näyttävä kesäauto,ihmeen miedon koneen ovat valinneet jos ilmoituksen 122 hv 1.8 koneesta pitää paikkansa,omassa 1.6 vapari Kia kauppakassissa on samat teholukemat.
Itse ottaisin Opel-miehenä vastaavan kotteron Speedster Turbona.Tälläistä ei tule kadulla joka päivä vastaan! https://www.nettiauto.com/lotus/elise/15006852
Ei paino tee rata-autoa, cup versiot on erikseen ja ne on jo lähempänä sitä. Vaikuttaa että olisi kaiken lisäksi Rover motilla. Tuo on 785kg ilman kuskin painoa. Kevyt auto ei myöskään tarvi mitään erityisen jäykkiä jousia kannattelemaan auton painoa.Täähän on ihan puhdas rata-auto 860kg omapainollaan. Varmaan menee mukavasti ja hieno on. Voin kuvitella mitä tuskaa tuolla on työntää liikenteen seassa.
1400kg on jo liikaa, onhan noita muutama myynnissä.Tuosta on tosiaan se Opel malli, jossa on muistaakseni 2l 200hv turbokone. Se vois olla vielä kivempi.
Niin joo, tuo on käytännössä Lotus.Ei vaan Opel Speedsteristä löytyy myös turbokoneella oleva, mutta sekin on ilmeisen harvinainen. Yksi vapari löytyy myynnissä
Yritysten välisessä kaupassa ei kuluttajansuoja päde. Olisiko jonkin sortin pommi?Mikäs tämä Outlet - myydään vain yritykselle? Eikö raha kelpaa jos menen 5800e kanssa kaupoille? https://www.nettiauto.com/audi/a4/14931674
Yritysten välisessä kaupassa ei kuluttajansuoja päde. Olisiko jonkin sortin pommi?
Ainakin epäilevät että on jotain vikaa.Yritysten välisessä kaupassa ei kuluttajansuoja päde. Olisiko jonkin sortin pommi?
Yhdessä bemarissa luki että adblue järjestelmä poistettu ja auto tieliikennekelvoton, eiköhän noissa kaikissa ole jotain laitettavaa. Jännä että nuo näkyy kuitenkin yleisesti nettiautossa kaikelle kansalle. Luulisi olevan suljettujakin myyntialustoja liikkeiden välillä.Yritysten välisessä kaupassa ei kuluttajansuoja päde. Olisiko jonkin sortin pommi?
Huutokaupassa yleensä nuo ovat jos epäillään jotain mikä tuottaisi isoja korjauskustannuksiaYhdessä bemarissa luki että adblue järjestelmä poistettu ja auto tieliikennekelvoton, eiköhän noissa kaikissa ole jotain laitettavaa. Jännä että nuo näkyy kuitenkin yleisesti nettiautossa kaikelle kansalle. Luulisi olevan suljettujakin myyntialustoja liikkeiden välillä.
Joskus 2010 paikkeilla mentiin tollaisella työkaverin GT:llä helvetillisessä lumimyräkässä pk-seudulta Varkauteen.
Niin on ja monesti selannutkin huudettavia autoja. En ymmärrä mikä jännä uutuus tuo Outlet myyminen nyt on.Huutokaupassa yleensä nuo ovat jos epäillään jotain mikä tuottaisi isoja korjauskustannuksia
Kuluttajansuoja on tämänkin pilannut. Nykypäivänä täytyy eritellä kaikki vikakohteet joten on helpompaa laittaa vain johonkin yritysten väliseen huutokauppaan. Pelkkä varaosiksi tai purkuun myynti ei riitä.Ainakin epäilevät että on jotain vikaa.
En tiedä voiko enää myydä kuluttajille purettavaksi, joskus noita pahimpia pommeja sai tingittyä edullisesti kun kirjattiin kauppakirjaan että auto on tarkoitettu paaliin.
Kuluttajansuoja on tämänkin pilannut. Nykypäivänä täytyy eritellä kaikki vikakohteet joten on helpompaa laittaa vain johonkin yritysten väliseen huutokauppaan. Pelkkä varaosiksi tai purkuun myynti ei riitä.
Muistaakseni hinta oli yksi tekijä. Jos hinnasta ei voi päätellä, että auto on varaosiksi, niin sitä ei katsottu sopimuksella voidun määrittää.Kuluttajansuoja on tämänkin pilannut. Nykypäivänä täytyy eritellä kaikki vikakohteet joten on helpompaa laittaa vain johonkin yritysten väliseen huutokauppaan. Pelkkä varaosiksi tai purkuun myynti ei riitä.
Jos mittarissa on nyt 277k, ja DSG laatikkoon vaihdettu öljyt joulukuussa 2019, kun mittarissa ollut karvan alta 140k, niin voi kyllä katsella uutta laatikkoa ostohousujen lahkeesta.Mikäs tämä Outlet - myydään vain yritykselle? Eikö raha kelpaa jos menen 5800e kanssa kaupoille? https://www.nettiauto.com/audi/a4/14931674
Mun mielestä jos käytettyä autoa ruvetaan huutokauppaamaan, hinta pitäisi lähteä nollasta ja korkein tarjous voittaa, ilman mitään kuluttajasuojaa.Ei sitä kuluttajansuoja ole pilannut, vaan liikkeet jotka alkoi ujuttamaan tuota klasuulia kaikkiin autokauppoihin oli autossa tiedossa vikaa tai ei.
Ja ihan syystä kuluttajansuojalaissa on tuosta määräyksiä koska kaikki kuluttajat ei ole niin valveutuneita kuin io-bbs autotietäjät^tm.
Mun mielestä jos käytettyä autoa ruvetaan huutokauppaamaan, hinta pitäisi lähteä nollasta ja korkein tarjous voittaa, ilman mitään kuluttajasuojaa.
Silloin noita oikeasti olisi järkeä ostaa.
Mutta huutokauppa.com kohdalla se kuluttajasuoja täytyisi olla, käytännössä etämyyntiä, niin kauppa voisi vetää ihan kuus nolla kuluttajia.
Vaihtoehtoisesti romut sitten jossain vahinko/romu/kolari huutokaupassa paikanpäälle, siellä toimii paremmin sellaisena kuin on.
Ymmärrän että on harrastajia jotka haluaa pelata autoliikettä vastaan, ottaa riskin itselleen.
Mutta isommassa kuvassa jos autoliike amattilaisena voisi myydä autoja ilman vastuuta, niin on se kuluttajale huonompi. Autoliike voi silti myydä viallisia autoja käypää hintaan, harrasta voi sellaisen ostaa. Se saa sitten todennäköisemmin viallisen halvemmalla.
Tuontiautoja nyt on niin paljon että eihän siitä mainosta nyt hullukaan enää ilmoitukseen erikseen laita. Itselleni ainakin on ollut jo viimeisen 10 vuotta ihan merkityksetöntä onko auto tuontiauto vai ei, kunhan historia on kunnossa. Suomiautossa voi ihan yhtälailla olla paska historia.Aika paljon näkyy olevan lähivuosina ulkomailta tuotuja autoja, joissa tuonnista ei ole mitään mainintaa. Arveluttaa onko ollut kolarissa tai ruuvattavana ennen suomeen muilutusta.
Itselle vaikuttaa sen verran, että nykyään tarkistan aina vin perusteella mitä kaikkea google löytää ja yhden mahdollisen pommin olen tällä välttänyt.Aika paljon näkyy olevan lähivuosina ulkomailta tuotuja autoja, joissa tuonnista ei ole mitään mainintaa. Arveluttaa onko ollut kolarissa tai ruuvattavana ennen suomeen muilutusta.
Itselle vaikuttaa sen verran, että nykyään tarkistan aina vin perusteella mitä kaikkea google löytää ja yhden mahdollisen pommin olen tällä välttänyt.
Auto saattoi olla ihan oikeasti ok, mutta itselle kolarihistoria sähköautossa oli liikaa, vakuutuskuvien perusteella ford mustang mach e oli belgiassa peruutettu pyörätelineen päälle ja vahingoittuneita osia oli takapuskuri ja sen johtosarja, samalla vin numerolla löytyi huutokauppa jossa auto oli myyty 15kE hinnalla ja oli sakalla myynnissä 35k€. he eivät kysyttäessä olleet ollenkaan tietoisia kolaritaustasta (vaikka hanskalokerosta löytyi kopio vakuutusraportista...) alkoi liikaa epäilyttämään ja annoin olla, on niitä muitakin. ja oma löytyi myöhemmin.
Tällä hetkelllä suosituin tuontimaa on ruotsi ja sieltä saa vin numerolla paljon tietoa autosta, omistajan vaihdokset, katsatukset, vahingot todella helposti
Kyllä niitä aika monessa ilmotuksessa näkee. Itse annan arvoa sille, että on "suomiauto" ja kolarihistoria on helppo selvittää. Tuontiautojen kohdalla on suurempi riski ostaa kusetuspommi tai tuhlata aikaansa, vaikka suurinosa tuontiautoista ei olekkaan niitä. Jos tuontiautoa ei pidä negatiivisena, ei sen mainitseminen ilmoituksessa haittaa mitenkään. Samoin kaksikilpisyyden mainitsematta jättäminen, antaa minulle epärehellisen kuvan myyjästä.Tuontiautoja nyt on niin paljon että eihän siitä mainosta nyt hullukaan enää ilmoitukseen erikseen laita. Itselleni ainakin on ollut jo viimeisen 10 vuotta ihan merkityksetöntä onko auto tuontiauto vai ei, kunhan historia on kunnossa. Suomiautossa voi ihan yhtälailla olla paska historia.
Jos yhtään hakee tietoja tuosta, niin tosiaan carvertical tunnetaan siitä, että se palvelu väärentää rapsoja.Tästä carverticalista on täälläkin ollut aika paljon keskustelua ja ei kannata todellakaan luottaa siihen sokeasti. Vahva mainonta on tuonut palvelua todella paljon esiin ja tuntuu että sitä pidetään jonain raamattuna auton historian tutkimiseksi.
Useita kertoja ollut merkintöjä esim koko elämänsä suomessa viettäneille autoille, että kolaroitu jossain USA:ssa, tai merkitty kolaroiduksi kun on vaikka kuljetusvaurio tullut ja maalattu joku paneeli tmv.
Kun eivät itsekään tituleeraa itseään mitenkään viralliseksi ja reklamoidessa vastaukset on tasoa "inhimillisiä virheitä sattuu", niin ei paljon luottoa ole itsellä ainakaan noihin raportteihin kolarien ja mittarilukemien tmv. osalta.
Tosiasia lienee että oikeasti pitäviä on edelleen tasan yksi, carfax.
Carverticalin touhu haiskahtaa siltä että lyödään sinne raporttiin merkintöjä jotta saadaan raportteja myytyä.