- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 570
Jenkit rakastaa manuali-ilmastointeja
Amerikan-M3 = ei tehoja
Rattimies kerkiää kauppaan tuollakin!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jenkit rakastaa manuali-ilmastointeja
Amerikan-M3 = ei tehoja
Kakkosautossakin itsellä cruise on top 3 listassa. Muut vetokoukku ja ilmastointi.Ite kytken päälle aina, kun nopeus ylittää 50. Riitti yksi muuten mukava auto jossa ei ollut cruisea hajottamaan pään.
En ajele enää, ajelin, siks hajos pää. Nykyään ei vaan jaksa ajella ilman, paljon rennompaa, kun ei tarvi tehdä mitään. i3:sta ei oikein voi kutsua miksikään motarimonsteriksi 100km rangella.Varmaan sen takia, että harva ajelee työmatkoja tuntikausia päivässä, kuten sinä. Itse en käytä cruisea ikinä. Työmatkojen keskipituus Suomessa on reilusti alle 20 km. Kaupparatsulle varmaan kuitenkin hyvä valinta.
Koskeeko tää siis ihan kaikkia Japanin markkinoilla myytyjä autoja? Enpä olekaan kuullut moisesta rajoituksesta. Harmi.JDM Vehkeissä se Cruise ei toimi kuin 110km/h asti, joten ainakin itsellä aika turha kun tulee enimmäkseen moottoritietä ajeltua.
Kaikista sitä ei saa ohitettua ollenkaan.
Lisäksi jos mietit alkuperäistä käyttäjää, niin jossain Tokion ruuhkassa Cruise on ihan turha varuste.
Edit: Ettei tule väärinymmärryksiä, niin itse en voi elää ilman vakkaria ja käytän sitä ihan kaikissa nopeuksissa. Sen takia nuo JDM vehkeet on hanurista että niissä cruise ei toimi suuremmissa nopeuksissa --> Monelle turha kun ei sitä voi kuitenkaan käyttää.
JDM Vehkeissä se Cruise ei toimi kuin 110km/h asti, joten ainakin itsellä aika turha kun tulee enimmäkseen moottoritietä ajeltua.
Kaikista sitä ei saa ohitettua ollenkaan.
Lisäksi jos mietit alkuperäistä käyttäjää, niin jossain Tokion ruuhkassa Cruise on ihan turha varuste.
Edit: Ettei tule väärinymmärryksiä, niin itse en voi elää ilman vakkaria ja käytän sitä ihan kaikissa nopeuksissa. Sen takia nuo JDM vehkeet on hanurista että niissä cruise ei toimi suuremmissa nopeuksissa --> Monelle turha kun ei sitä voi kuitenkaan käyttää.
Ainakin Subaruissa nopeusrajoituksen saa ohjelmoitua pois.JDM Vehkeissä se Cruise ei toimi kuin 110km/h asti
Jos haluaa ongelmilta välttyä, niin kannattaa nämä ameriikan ihmeet unohtaa täysin.
Nää on kyllä kivannäkösiä pelejä, mutta aina tulee mieleen autoholistin autofantasiat ja crossfiren loppumattomat ongelmatKesäksi vähän erikoisempi kauppakassi!https://www.nettiauto.com/chrysler/crossfire/14979940
Tästäkö näpsäkkä kesäauto![]()
Niipäs onkin, ei tässä ole jenkkiä kun hitusen "Amerikkalaisosapuolen suunnittelullinen panos Crossfireen jää pitkälti muotoilullisiin seikkoihin, pintapelteihin ja -muoveihin sekä sisätilan viimeistelyyn. Käytännössä kaikki muu autossa on R170-mallin SLK:ta" , eli ennen oli ennen ja nyt on nyt on tukka päästä lähtenyt.Eikös tuossa ole sama tekniikka kuin c32 AMG mersussa? 3.2l V6 remmillä. Ei ollenkaan pöllömpi sen puolesta.
Voiko nuo kilometrit pitää paikkansa, tuo Yaris on tuskin ollut taxi, kilsat on 2 293 000 kmTonni liikaa hinnassa![]()
Voi olla että tullut ylimääräinen 2 kilometreihin. Ainakin mitä vastaavia katsoin niin muutama myy ~tonnilla päälle 200 tkm ajettua.Voiko nuo kilometrit pitää paikkansa, tuo Yaris on tuskin ollut taxi, kilsat on 2 293 000 km