- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 565
Jenkit rakastaa manuali-ilmastointeja
Amerikan-M3 = ei tehoja
Rattimies kerkiää kauppaan tuollakin!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jenkit rakastaa manuali-ilmastointeja
Amerikan-M3 = ei tehoja
Kakkosautossakin itsellä cruise on top 3 listassa. Muut vetokoukku ja ilmastointi.Ite kytken päälle aina, kun nopeus ylittää 50. Riitti yksi muuten mukava auto jossa ei ollut cruisea hajottamaan pään.
En ajele enää, ajelin, siks hajos pää. Nykyään ei vaan jaksa ajella ilman, paljon rennompaa, kun ei tarvi tehdä mitään. i3:sta ei oikein voi kutsua miksikään motarimonsteriksi 100km rangella.Varmaan sen takia, että harva ajelee työmatkoja tuntikausia päivässä, kuten sinä. Itse en käytä cruisea ikinä. Työmatkojen keskipituus Suomessa on reilusti alle 20 km. Kaupparatsulle varmaan kuitenkin hyvä valinta.
Koskeeko tää siis ihan kaikkia Japanin markkinoilla myytyjä autoja? Enpä olekaan kuullut moisesta rajoituksesta. Harmi.JDM Vehkeissä se Cruise ei toimi kuin 110km/h asti, joten ainakin itsellä aika turha kun tulee enimmäkseen moottoritietä ajeltua.
Kaikista sitä ei saa ohitettua ollenkaan.
Lisäksi jos mietit alkuperäistä käyttäjää, niin jossain Tokion ruuhkassa Cruise on ihan turha varuste.
Edit: Ettei tule väärinymmärryksiä, niin itse en voi elää ilman vakkaria ja käytän sitä ihan kaikissa nopeuksissa. Sen takia nuo JDM vehkeet on hanurista että niissä cruise ei toimi suuremmissa nopeuksissa --> Monelle turha kun ei sitä voi kuitenkaan käyttää.
siis ei jumalauta näitä ihmisiä väkijoukossa tollasta tehdään
siis ei jumalauta näitä ihmisiä väkijoukossa tollasta tehdään
JDM Vehkeissä se Cruise ei toimi kuin 110km/h asti, joten ainakin itsellä aika turha kun tulee enimmäkseen moottoritietä ajeltua.
Kaikista sitä ei saa ohitettua ollenkaan.
Lisäksi jos mietit alkuperäistä käyttäjää, niin jossain Tokion ruuhkassa Cruise on ihan turha varuste.
Edit: Ettei tule väärinymmärryksiä, niin itse en voi elää ilman vakkaria ja käytän sitä ihan kaikissa nopeuksissa. Sen takia nuo JDM vehkeet on hanurista että niissä cruise ei toimi suuremmissa nopeuksissa --> Monelle turha kun ei sitä voi kuitenkaan käyttää.
Tietääkseni, en tosin ole ihan uusimpiin perehtynyt.Koskeeko tää siis ihan kaikkia Japanin markkinoilla myytyjä autoja? Enpä olekaan kuullut moisesta rajoituksesta. Harmi.
siis ei jumalauta näitä ihmisiä väkijoukossa tollasta tehdään
Ainakin Subaruissa nopeusrajoituksen saa ohjelmoitua pois.JDM Vehkeissä se Cruise ei toimi kuin 110km/h asti
siis ei jumalauta näitä ihmisiä väkijoukossa tollasta tehdään
ja tästä voidaan sitten siirtyä kätevästi tuonne "mikä ärsyttää kanssa autoilijoissa" -ketjuun, missä kirotaan näitä motarilla vasenta kaistaa alle nopeusrajoituksia ajavia tai lähinnä, että miksi!?Kun nyt oli puhetta JDM autoista ja siitä että cruise menee pelkästään siihen 108km/h, niin ei se nyt itseä ainakana ole haitannut alun hämmennyksen jälkeen.
Ihan jos lasketaan niin se että 100km matka motarilla vedetään 108km/h vauhtiin verrattuna 120km/h on vaan noin viis ja puoli minuuttia hitaampaa. Ja ainakin omassa tapauksessa säästää melkein sen 1,5L satasella
Mistä tuon vasemman kaistan tähän keksit?ja tästä voidaan sitten siirtyä kätevästi tuonne "mikä ärsyttää kanssa autoilijoissa" -ketjuun, missä kirotaan näitä motarilla vasenta kaistaa alle nopeusrajoituksia ajavia tai lähinnä, että miksi!?
Se, että säästää bensaa, niin olkaa ystävällisiä ja säästäkää muiden hermoja, älkää vetäkö letkaa perässä ja pidetään ne pisaralla pisimmälle kisat sitten siellä suljetulla alueella.
No tuolta "mikä ärsyttää kanssa autoilijoissa" ketjusta, kun hetki sitten siellä oli asiasta vääntöä, että miksi ihmiset jumittaa vasemmalla kaistalla, niin ehkä tämän takia, että säästetään litra bensaa?Mistä tuon vasemman kaistan tähän keksit?
En kyllä ymmärrä logiikkaasi yhtään tai miten liittyy lainaamaasi tekstiin. Miksi pitäisi vasemmalle kaistalle mennä bensaa säästämään, eikö se onnistu oikealla ihan hyvin tai jopa paremmin?No tuolta "mikä ärsyttää kanssa autoilijoissa" ketjusta, kun hetki sitten siellä oli asiasta vääntöä, että miksi ihmiset jumittaa vasemmalla kaistalla, niin ehkä tämän takia, että säästetään litra bensaa?
Mikä siinä logiikassa nyt on niin vaikeaa?En kyllä ymmärrä logiikkaasi yhtään tai miten liittyy lainaamaasi tekstiin. Miksi pitäisi vasemmalle kaistalle mennä bensaa säästämään, eikö se onnistu oikealla ihan hyvin tai jopa paremmin?
Vähän on turhan yleistä tuo vasemmalla kaistalla jurnuttaminen.ja tästä voidaan sitten siirtyä kätevästi tuonne "mikä ärsyttää kanssa autoilijoissa" -ketjuun, missä kirotaan näitä motarilla vasenta kaistaa alle nopeusrajoituksia ajavia tai lähinnä, että miksi!?
Se, että säästää bensaa, niin olkaa ystävällisiä ja säästäkää muiden hermoja, älkää vetäkö letkaa perässä ja pidetään ne pisaralla pisimmälle kisat sitten siellä suljetulla alueella.