- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 2 467
No esimerkiksi tälläinen 1.4tsi perusgolffi menee 8.0sek ja ohjelmalla 7.0sek http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/8302885
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No esimerkiksi tälläinen 1.4tsi perusgolffi menee 8.0sek ja ohjelmalla 7.0sek http://www.nettiauto.com/volkswagen/golf/8302885
Aikamoiset koriviritelmät GTI:ssä http://www.nettiauto.com/peugeot/206/8474454
Kiihtyvyys (0-100): 9,0 s
Tuon päihittämiseen ei kummoista perheautoa tarvita
No on on mutta ei muuta sitä, että 9sek GTI ei ole nykystandardeilla mikään rivakka kärry. Ja tuo pösö on GTI, ei sitä sulkuihin tarvitse laittaa
Aikamoiset koriviritelmät GTI:ssä http://www.nettiauto.com/peugeot/206/8474454
Kiihtyvyys (0-100): 9,0 s
Tuon päihittämiseen ei kummoista perheautoa tarvita
Taas näitä missä on tuninkikorisarja muistettu ostaa mutta alustasarja ja vanteet jääneet kauppaan... Näitä on yllättävän paljon.
Ite tykkään tuosta WRC korisarjasta, mutta toki tyhmän näköinen kun muu auto vakiota, pitäisi se alusta ja vanteet olla myös kohdillaan.
http://www.nettiauto.com/lada/1200/8483561
Lada jossa bemarin kone eli jokaisen nuoren sällin unelma auto.
http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/s/8492809?vifAdCount=2
Miksi amisten täytyy pilata jo museoautotkin kamalilla vanteilla
Komia Mersu - vanteet on kyllä Onneksi vanteet saa helposti vaihdettua, eli mitään pysyvää vahinkoa tuskin on tapahtunut.http://m.nettiauto.com/mercedes-benz/s/8492809?vifAdCount=2
Miksi amisten täytyy pilata jo museoautotkin kamalilla vanteilla
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/190/8494129
Hauska sliipperi. Vielä kun sisusta olisi täysin vakio ja tuo välijäähdytin ei pilkottaisi keulalta sinisine putkineen
Komia Mersu - vanteet on kyllä Onneksi vanteet saa helposti vaihdettua, eli mitään pysyvää vahinkoa tuskin on tapahtunut.
Kuvan vanteiden kanssa hinta tulisi olla ~15 vähemmän, kuin niiden kanssa...Ilmoituksessa kuuluisa "vanteet ei kuulu hintaan" tms sepustus, mikä on tässä tapauksessa ihan hyvä.
Just hyvät valssit. Korostaa sleeper-henkeä.Ilmoituksessa kuuluisa "vanteet ei kuulu hintaan" tms sepustus, mikä on tässä tapauksessa ihan hyvä.
Hienot vanteet nuo on, mutta ei tuohon autoon.Just hyvät valssit. Korostaa sleeper-henkeä.
Onkohan kuvat vaihtuneet kun en ymmärrä, että mikä noissa vanteissa on huonoa? Just sopivat sleeperin vanteet mielestäni, muutenkin erittäin siisti mersu. Ei tosin kauhean halpa mutta siisti on kyllä ja ihan noilla katusäädöilläkin on voimaa jo ihan passelisti.
Tässä keskustelussa on pyörinyt nyt kaksi eri mersua joitten kommentit on varmaan mennyt vähän sekasin.Onkohan kuvat vaihtuneet kun en ymmärrä, että mikä noissa vanteissa on huonoa? Just sopivat sleeperin vanteet mielestäni, muutenkin erittäin siisti mersu. Ei tosin kauhean halpa mutta siisti on kyllä ja ihan noilla katusäädöilläkin on voimaa jo ihan passelisti.
http://www.nettiauto.com/lada/1200/8483561
Lada jossa bemarin kone eli jokaisen nuoren sällin unelma auto.
Tämä se vaan näyttää edelleen olevan myynnissä: http://www.nettiauto.com/bmw/325/7489518
Ilmeisesti ei ole "pakkomyynnissä" kun reilu vuosi sitten laitoin kyselyä eikä tullut mitään vastausta
Onkohan tuo uudempi FSI samanlainen öljysyöppö kuin vanhempi?http://www.nettiauto.com/volkswagen/passat/8376050
Ajattelin tuota käydä katsomassa kun naapurissa olisi. Soittaako kenelläkään hälytyskelloja? Ilmoituksesta poiketen on FSI koneella.
Tässä lista autoista, joissa kannattaa pitää yli 15tkm öljynvaihtoväliä:Ei tuossa pitäisi olla vielä öljynsyöntiä. Ne mallit alkaa 2010- Sit alkaa löytyä kaikkea kivaa huonolla tuurilla. Öljynvaihtoväli noissa kannattaa pitää max 15tkm.
Ostaa itse suodattimen ja öljyt sekä käppäilee paikalliselle Peran korjaamolle, niin ei siinä paljoa yli 80 euroa köyhdy. Sitten jos haluaa huoltokirjaan merkkiliikkeen leiman, niin "pää"öljynvaihdon tekee liikkeessä.Jos käy vaihdattamassa öljyt liikkeessä, niin tulee siitä jonkinlainen kuluerä. Muistan erään uuden auton kohdalla, kun autoliike tarjosi oman näkymyksensä mukaan ensimmäistä öljynvaihtoa 500 km kohdalla lähes lahjana. Siitä piti maksaa 80e. Seuraavat huollot eivät enää lähdekään kyseiseen lahjahintaan. Eli siinä mielessä longlife-huolto-ohjelma saattaa jotakuta kiinnostaa.
Toisaalta lahjahintaisen öljynvaihdon hinnalla saa tankillisen polttoainetta..
Tässä lista autoista, joissa kannattaa pitää yli 15tkm öljynvaihtoväliä:
-
-
-
En oo koskaan ymmärtänyt näitä longlife- öljynvaihtovälejä. Vaikka öljyt on kehittyneet, niin silti 30tkm samoilla moskilla ei kuulosta kovin kiihottavalle. Jokaisessa omassa autossa oon pitäny max 15tkm vaihtoväliä. Jopa longlife-autoissa.
Ei oo kuitenkaan niin isosta kuluerästä kyse.
Mulla taitaa pelkät öljyt maksaa sen 80€ kun joutuu käyttämään samaa tavaraa oli vaihtoväli sitten 15 tai 30tkm. Tuohon suodatin ja vaihto päälle. Viimeksi tilasin saksasta, nyt näyttää olevan nousseet ainakin Castrolit (Edge Ti LL 3 -öljy) melkein samoihin ~40e/4L kuin Motonetissä...Ostaa itse suodattimen ja öljyt sekä käppäilee paikalliselle Peran korjaamolle, niin ei siinä paljoa yli 80 euroa köyhdy. Sitten jos haluaa huoltokirjaan merkkiliikkeen leiman, niin "pää"öljynvaihdon tekee liikkeessä.
Tai vaikka paikallisella ammattikoululla. Öljynvaihtoa ne tuskin osaa mokata.
Eikö samalla luokituksella löydy halvempia öljyjä?Mulla taitaa pelkät öljyt maksaa sen 80€ kun joutuu käyttämään samaa tavaraa oli vaihtoväli sitten 15 tai 30tkm. Tuohon suodatin ja vaihto päälle. Viimeksi tilasin saksasta, nyt näyttää olevan nousseet ainakin Castrolit (Edge Ti LL 3 -öljy) melkein samoihin ~40e/4L kuin Motonetissä...
Tosin tällä about 7 litran tilavuudella ei nyt ole niin väliä ajaako sen 2v vai 1v (kilsoja ehkä 25tkm), toisin kuin jossain 3-4L tilavuuden pienessä bensaturbossa...
Edit: Amazon.de:ssä näyttäisi olevan 2x5L kannua 83€ toimitettuna. Ehkä sieltä seuraavaksi...
Kaikki "merkkiöljyt" taitaa olla tuota hintaluokkaa.Eikö samalla luokituksella löydy halvempia öljyjä?
Sisäkkö käytti aikanaan beNarissaan jotain Castrolin öljyjä, niin muutamaankin kertaan ehdotin vaihtamaan halvempaan merkkiin. Kyseessä oli kuitenkin joku -00 400tkm rullattu diisseli, niin ei paljoa kuulostanut fiksulle laittaa yli satasta vaan öljyihin ja suodattimeen.
Alkaa mennä jo aika reippaasti ohi topikin, mutta eikös tuo 2v vaihtoväli ole jo aika pitkä? Vai voiko longlife-öljyillä venyttää tuosta vuodesta kahteen?En ole kokenut että 2v/~25tkm vaihtovälillä kannattaa alkaa säästämään, autolla nyt kuitekin vielä reilusti alle 200tkm ajettu.
Audin virallinen väli on Longlifellä tuo 2v, kilometrit riippuu ajotavasta. Omalla yleensä se n. 25tkm. Öljyä on tuossa omassa koneessa tosiaan aika reippaanlaisesti.Alkaa mennä jo aika reippaasti ohi topikin, mutta eikös tuo 2v vaihtoväli ole jo aika pitkä? Vai voiko longlife-öljyillä venyttää tuosta vuodesta kahteen?
Eiköö? Amikselle vuodeksi niin ensvuonna hinta pari tonnia.Tätä lähemmäs aikakonetta ei pääse. Tämän auton arvo ei enää laske.
http://www.nettiauto.com/bmw/325/8509110
Bemmi ajettu vain 6tkm
Eiköö? Amikselle vuodeksi niin ensvuonna hinta pari tonnia.
10k kuulemma, mäkään en kerennyt sitä katsomaa mutta kommenteissa oli 10k.Niin hyvä että myyty jo. Paljonko oli hintaa?
10k kuulemma, mäkään en kerennyt sitä katsomaa mutta kommenteissa oli 10k.
Tietty arvokas vehe jos vielä sen 20-30v säilyttäis nykykunnossa.
Edit: Syitä ei tiedä miksi seissyt 20v.