Tiedän tiedän, suoratoisto on in. Mutta jos haluaisi vähän vanhempaan tyyliin ostaa kappaleet itselle MP3 tiedostoina niin mitä tekkiläiset suosittelee ostokanavaksi? Haussa on siis kauppa josta löytyy laaja valikoima myös vanhempaa ja ei välttämättä niin suosittua musiikkia niin suomalaisilta kuin ulkomaalaisilta artisteilta. Haluttu formaatti on tosiaan MP3 ilman mitään DRM paskeita (en tiedä onko noita enää, joskus oli) koska musiikki pitää saada toimimaan omassa taustamusiikkijärjestelmässä.
Olen pitkään itse käyttänyt Musa24.fi palvelua vaikka se ei mitenkään loistava ole, niin olen ollut liian laiska etsimään uutta. Nyt alkoi vihdoin tarpeeksi vituttamaan niiden sivuston huonous kun sieltä aina vakuutellaan että laitetaan viestiä eteenpäin ja parannetaan sivustoa mutta mitään ei ole tapahtunut. Eniten tökkii umpisurkea haku joka on kuin haulikolla ampuisi kauas.
Olen pitkään itse käyttänyt Musa24.fi palvelua vaikka se ei mitenkään loistava ole, niin olen ollut liian laiska etsimään uutta. Nyt alkoi vihdoin tarpeeksi vituttamaan niiden sivuston huonous kun sieltä aina vakuutellaan että laitetaan viestiä eteenpäin ja parannetaan sivustoa mutta mitään ei ole tapahtunut. Eniten tökkii umpisurkea haku joka on kuin haulikolla ampuisi kauas.