• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Netgear Orbi RBK353 AX1800 WIFI 6, 189€

Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
213
Tuote: Netgear Orbi RBK353 AX1800
Tarjoushinta: 189€
Normaalihinta: ~320€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 01.05.2022
Linkki: Netgear Orbi RBK353 AX1800 Dual-band Mesh WiFi 6 reititin (3 kpl) - Gigantti verkkokauppa
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: En mene tästä vannomaan, mutta omat SRK60 purkit on pyörittäneet viittä konetta, neljää puhelinta, tablettia, paria älytelkkaria ja muita smart härpäkkeitä kaksi vuotta kaatumatta kertaakaan, muutaman kerran bootattu omasta toimesta firmwarepäivitysten asennusten yhteydessä.
 
Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
105
Nämä varmaan hakkaa pari vuotta vanhat Googlen Wifi mesh purkit mennen tullen?
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
Nämä varmaan hakkaa pari vuotta vanhat Googlen Wifi mesh purkit mennen tullen?
Todennäköisesti tekniikan suhteen, kun kyseessä on Tri-band vs Google WiFi Dual-band.
Itse vaan mieltynyt tuohon Google WiFi (käytössä parhaillaan), että esim. kaupassa voi laittaa älylaitteen tekemään jtk ennen kotiintuloa esim. robotti-imuri tai sitten katkaisee muksulta netin :)

Tuolla Netgear Orbilla ei taida olla vastaava toimintoa :/

EDIT: Olikin Dual-band eikä Tri-band. Pahoittelut sekaannuksesta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.05.2019
Viestejä
105
Todennäköisesti tekniikan suhteen, kun kyseessä on Tri-band vs Google WiFi Dual-band.
Itse vaan mieltynyt tuohon Google WiFi (käytössä parhaillaan), että esim. kaupassa voi laittaa älylaitteen tekemään jtk ennen kotiintuloa esim. robotti-imuri tai sitten katkaisee muksulta netin :)

Tuolla Netgear Orbilla ei taida olla vastaava toimintoa :/

EDIT: Olikin Dual-band eikä Tri-band. Pahoittelut sekaannuksesta.
[OFFTOPIC]
Minua Google wifissä ottaa päähän sen black box "ominaisuudet", eli aina ei tiedä mitä konehuonessa oikeasti tapahtuu jos jokin asia ei toimi. Ja jos otat jäljitys täpän pois, niin ei toimi jne. Mutta tämä tarjous ei ole siis korvava. Pitänee jatkaa etsintää...
[/OFFTOPIC]
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 693
Viestejä
4 208 932
Jäsenet
70 939
Uusin jäsen
verificado

Hinta.fi

Ylös Bottom