Netgear MR5200 Nighthawk M5 mobile router

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJ74
  • Aloitettu Aloitettu
Hei! Omistan Netgearin MR5200:n ja ongelma on itsellä sellainen että en saa yhdistettyä Chromecastiin puhelimella kun puhelin valittaa ettei löydä chromecastia samasta verkosta vaikka ne on. Kahdella puhelimella kun toisen laittaa hotspotiksi ja toisella sit setuppaa chromecastin niin sillä tavalla se löytää. Sitten hieman kaivoin netistä samanlaista ongelmaa niin löyty tämmöinen reddit-ketju: r/Chromecast - Chromecast is connected to the network, but my devices can't find it ja tuolla aloittaja sanoo et " [EDIT] Solved this by enabling IGMP and/or disabling WMM. "

Onko näitä IGMP:tä ja WMM mahdollista säätää jo jostain asetuksesta jos on niin mistäs nämä löytää?
Mitä on jo kokeiltu:
Chromecast palautettu tehdasasetuksiin ~25x
5GHz Wifi poistettu käytöstä
Eri puhelinta
(Tässä viikko takaperin niin puhelin löysi Chromecastin mutta sen jälkeen ollu täysin mykkää ja se oli lakannut toimimasta parin päivän jälkeen.)

Kiitän jo valmiiksi vastauksesta.

Tarkista ettei Netgear ole siltaavana (ip pass through), tai ettei langattomalle verkolle ole laitettu client isolation päälle.
 
Tarkista ettei Netgear ole siltaavana (ip pass through), tai ettei langattomalle verkolle ole laitettu client isolation päälle.

Ei ole siltaavana mutta client isolationin asetusta en mistään löytänyt (tai sitten olen puusilmä).
 
Ei ole siltaavana mutta client isolationin asetusta en mistään löytänyt (tai sitten olen puusilmä).

Voi olla ettei sellaista asetusta ole, minulla ei juuri tuota laitetta ole.

Vanha Chromecast ei tosiaan tue 5GHz verkkoa, mutta toki pitäisi hyvin toimia kunhan 2,4GHz on päällä.

Näetkö Chromecastin connected devices listauksessa?
 
Voi olla ettei sellaista asetusta ole, minulla ei juuri tuota laitetta ole.

Vanha Chromecast ei tosiaan tue 5GHz verkkoa, mutta toki pitäisi hyvin toimia kunhan 2,4GHz on päällä.

Näetkö Chromecastin connected devices listauksessa?

Joo mulla on tosiaan toi Ultra, ja sain nyt vaihteeksi taas toimimaan nykyisen puhelimen kautta mutta syytä en tiedä miksi välillä kun vaihtaa eri lähteitä (Netflix, youtube mobiilisovellukset) ja sit jos yrittää peilata näyttöä puhelimesta suoraan niin se ei tee mitään mutta nyt sammutin koko tv:n ja annoin olla hetken aikaa ilman mitää niin nyt taas onnistui kaikki kuten kuuluukin.

Päivittelen jos löydän jotain tiettyä ratkaisua, UpNp:n otin pois päältä ihan huvin vuoksi ja mielenkiinnosta että jos jollain tapaa vaikuttaisikin. Harmittava ongelma jos joskus tykkäis mielummin katella netflixistä jotain sohvalla löhöten niin sitten temppuilee näin ärsyttävästi.
 
Beta-testin alkua lykätty parisen viikkoa laatuteknisten parannusten vuoksi.
 
Netgear_M5_lowbandCA.jpg

Näytettä M5 lowband CA kyvykkyydestä tältä päivältä.
 
MR5200 päivittyi versioon
ntgx55_12.04.17.00

Ei tietoa mitä korjauksia/muutoksia tuossa tuli.
Mitään hajua @TJ74 ?

e. Netgearin foorumilta löytyi:

We released a new update today for EU M5 to address the 24 HR time display format and mainly to address the ethernet port stability issue reported by many customers. Please upgrade and let me know whether you are happy with the changes.

Sorry for the long delay on the release.
 
MR5200 päivittyi versioon
ntgx55_12.04.17.00

Ei tietoa mitä korjauksia/muutoksia tuossa tuli.
Mitään hajua @TJ74 ?

e. Netgearin foorumilta löytyi:

We released a new update today for EU M5 to address the 24 HR time display format and mainly to address the ethernet port stability issue reported by many customers. Please upgrade and let me know whether you are happy with the changes.

Sorry for the long delay on the release.
M5_update.JPG

Tuollaista tarinaa...
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 113
Viestejä
4 502 303
Jäsenet
74 329
Uusin jäsen
Bopperhopper

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom