Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellainen tuli vielä mieleen, että vanteiden mahdollisesti liikaa eroava offset (ET-luku) voi pahimmillaan estää takavanteiden käytön edessä, vaikka rengas olisi vain 235-leveä. Raideleveys ja pyörän sijainti kaarissa voi muuttua. Volkkarin 20" edessä taitaa olla ET45 mm ja takana ET42 mm. Tällöin vaihtamalla pyörät päittäin raideleveys kasvaisi edessä 2 * 3 mm = 6 mm, ja takana kaventuisi 6 mm. Kannattaa kysellä parista rengasliikkeestä, että onnistuuko pyörien vaihto päittäin, jos kaikilla vanteilla olisi 235-leveät.Kiitos tästä vaivannäöstäTarkistan, mitä on tarjolla täälläpäin renkaiden osalta ja yritän saada samankokoiset niin voi vaihtaa päikseen.
Jos joku vakavissaan aikoo renkaat vaihtaa, niin eiköhän ne silloin ole niin huonot että ne on syytä vaihtaa.Kai ne nykyiset renkaat hyvä nyt loppuun olisi ajaa... Ei ne voi millään niin huonot ollaHukkaan heitettyä rahaa, sanon minä.
Tässä asiayhteydessä jäi kyllä olo että renkaat ei enään olleet riittävän hyvä ajoon, toiselle se voi olla "loppuun ajettu" , toisella raja menee jossain minimi milleissä.Jos joku vakavissaan aikoo renkaat vaihtaa, niin eiköhän ne silloin ole niin huonot että ne on syytä vaihtaa.
Vaikka pinkka olisi kuinka hyvässä kunnossa tahansa, niin jo pelkkä vianorilla notkumisen vaiva on sen verran ettei sinne pelkästään seisoneen kahvin takia jaksa mennä.
Työkaverilla on Peugeot 3008 (vai 5008?) hybridi jossa sähköt taka-akselilla ja valitellut että on todella levoton tuon takavedon osalta. Rengastus on ihan kohtuullinen (kitkat) mutta perä on levoton tietyillä keleillä, joten varmasti tuossa on perää sinunkin osalta. Ei kuulema suoralla tielläkään meinaa mennä suoraan vaan perä ikään kuin luistaa koko ajan.Kiitos henkisestä tuesta kaikille vastanneille. Juurikin noin, kuten Daattalla, käyttäytyy id5 liukkaalla kelillä riippumatta tilannenopeudesta ja alamäet pahimpia omalla kohdalla.
Tommi kun mainitsit, ettei huvittaisi hankkia autoa, jossa epäsymmetriset renkaat, niin mietin sitä pitkään ennen ostoa. Eihän siitä nyt sinänsä muuta harmia ole, kuin rahan meno ja renkaat on kulutustavaraa kuitenkin. En vaan ennen sähköautoilua uskonut, että renkaat voi kulua näin nopeasti ihan mummovauhdeilla eikä edes vakkaria käytössä. Kesiksetkin suli alle loppu kesästä, mutta se on eri tarina
Joo, mutta täytynee harkita nastoihin vaihtoa, vaikka onhan se koko kierros uutta gummia ihan kiva summa.
Ps. Ja edellinen auto ei ollut golffi, vaan tarkoitin, ettei IDllä kyllä ralliin lähdetä, oli keli mikä hyviään![]()
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.