• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka näytönpuhdistussetti verkkokauppa.com 2,99€

Tuote: Fuj:tech Screen Cleaner -näytönpuhdistussetti, 200 ml
Tarjoushinta: 2,99 -81% alkuperäisestä
Normaalihinta: 15,99
Kauppa: verkkokauppa.com
Voimassa: Kampanjahinta 2,99 on voimassa 31.10.2025 klo 23.59 asti. Kampanjan eräkoko: 1658 kpl. Tämän tuotteen alin hinta viimeisen 30 päivän aikana ennen kampanjan alkua on ollut 15,99.
Linkki: Fuj:tech Screen Cleaner -näytönpuhdistussetti, 200 ml 2,99

Kommentti tarjouksesta: Vain noutona eri verkkokauppoihin. Onhan tämä loogista ostaa näytönpuhdistussetti seuraavaksi, jos hyödynsi aiemman mainitun Lenovon näyttötarjouksen.

1761490137128.png

>Neste 100% luonnollisista ainesosista

>Ainesosat: Vesi, Capryl Glucoside, Lauryl Glucoside. Säilöntäaine: Iodopropynyl Butylcarbamate

Mitähän ne luonnottomat ainesosat olisivat?

EDIT: Pistin yhden tilaukseen kun arvostelut ovat hyvät. Eipä tässä 3 euroa enempää häviä vaikka jäisi vähälle käytölle.

Viimeksi muokattu:
Käy myös muovilinsseille ja riittoisaa tavaraa. Teinin (tai en ainakaa itse myönnä) forttisession jälkeiset pärinät lähtee hyvin 5/5

Itse aina tarvittaessa vaan kostuttanut talouspaperia ja pyyhkinyt sillä näytön puhtaaksi - tähän mennessä riittänyt ihan hyvin... Ei ole koskaan tuntunut siltä että tarvitsisin näytönpuhdistusainetta. Kertokaapas olenko nyt jäänyt jostain paitsi?

Et :) lähinnä, jos sattuu kävelemään kyseiseen kauppaan ja vahingossa ostamaan tuon, niin ihan toimivaa tavaraa kaikkeen herkkien pintojen puhdistukseen. Eikös se ole tärkeintä, että itse on tyytyväinen omaan näytönpintaan :tup:

Itse aina tarvittaessa vaan kostuttanut talouspaperia ja pyyhkinyt sillä näytön puhtaaksi - tähän mennessä riittänyt ihan hyvin... Ei ole koskaan tuntunut siltä että tarvitsisin näytönpuhdistusainetta. Kertokaapas olenko nyt jäänyt jostain paitsi?
Kyllä noissa usein on ainesosia, jotka poistaa paremmin rasvatahroja kuin pelkkä vesi ja ainakin mainostetaan antistaattisia ominaisuuksia myös.
Normaaliin 10-15€ ei oikein itsekään pysty taipumaan, mutta jos ollut <5€ tms. tarjouksessa, niin näitä puhdistussettejä on hyvä aina jaella sukulaisille sun muille, kun tuntuu televisiot, näytöt sun muut olevan vedetty samalla tiskirätillä.

Hanavesi käy, mutta talouspaperin vaihtaisin mikrokuituliinaan. Saa tyyliin 1€/kpl joka marketista. Ensin kuivalla pölyt pois, kevyesti kostutetulla loput.

Kallis investointi, mutta pitkän mietinnän jälkeen ajattelin silti kokeilla. Onko mikrokuituliina ihan samanlainen kuin Rainbowin pölynpuhdistusmikrokuituliina? Kuvan perusteella näyttää ainakin samalta.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
291 025
Jäsenet
79 871
Uusin jäsen
poroo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom