• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka näytönpuhdistussetti verkkokauppa.com 2,99€

Tuote: Fuj:tech Screen Cleaner -näytönpuhdistussetti, 200 ml
Tarjoushinta: 2,99 -81% alkuperäisestä
Normaalihinta: 15,99
Kauppa: verkkokauppa.com
Voimassa: Kampanjahinta 2,99 on voimassa 31.10.2025 klo 23.59 asti. Kampanjan eräkoko: 1658 kpl. Tämän tuotteen alin hinta viimeisen 30 päivän aikana ennen kampanjan alkua on ollut 15,99.
Linkki: Fuj:tech Screen Cleaner -näytönpuhdistussetti, 200 ml 2,99

Kommentti tarjouksesta: Vain noutona eri verkkokauppoihin. Onhan tämä loogista ostaa näytönpuhdistussetti seuraavaksi, jos hyödynsi aiemman mainitun Lenovon näyttötarjouksen.

1761490137128.png

>Neste 100% luonnollisista ainesosista

>Ainesosat: Vesi, Capryl Glucoside, Lauryl Glucoside. Säilöntäaine: Iodopropynyl Butylcarbamate

Mitähän ne luonnottomat ainesosat olisivat?

EDIT: Pistin yhden tilaukseen kun arvostelut ovat hyvät. Eipä tässä 3 euroa enempää häviä vaikka jäisi vähälle käytölle.

Viimeksi muokattu:
Käy myös muovilinsseille ja riittoisaa tavaraa. Teinin (tai en ainakaa itse myönnä) forttisession jälkeiset pärinät lähtee hyvin 5/5

Itse aina tarvittaessa vaan kostuttanut talouspaperia ja pyyhkinyt sillä näytön puhtaaksi - tähän mennessä riittänyt ihan hyvin... Ei ole koskaan tuntunut siltä että tarvitsisin näytönpuhdistusainetta. Kertokaapas olenko nyt jäänyt jostain paitsi?

Et :) lähinnä, jos sattuu kävelemään kyseiseen kauppaan ja vahingossa ostamaan tuon, niin ihan toimivaa tavaraa kaikkeen herkkien pintojen puhdistukseen. Eikös se ole tärkeintä, että itse on tyytyväinen omaan näytönpintaan :tup:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 012
Jäsenet
79 867
Uusin jäsen
peruskeijjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom