Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hauska. Mulla oli sama näytönohjain ja pelaamani pelit samalla resoluutiolla ei toiminut täysillä asetuksilla haluamallani tavalla (matalahko FPS). Päivitin 7800XT niin ongelma katosi...Mulla itselläni on 4060 ja pelit toimii täysillä full hd resolla.
Joo pitää vielä cyberpunk laittaa tulille ja testata.Hauska. Mulla oli sama näytönohjain ja pelaamani pelit ei toiminut täysillä asetuksilla haluamallani tavalla, ja silloin kun toimi niin FPS ei ollut kovin huippu. Päivitin 7800XT niin ongelma katosi...
9060XT tai nvidia 5070 ti.
| Budjetti | Nvidia | AMD |
| Alle 300€ |
|
|
| Alle 400€ |
|
|
| Alle 650€ |
|
|
| Alle 800€ |
|
|
ja kohta tulee ja kohta tulee.. mielenkiintoista nähdä, jos 5070ti supper 24GB ennen kesää irtoaa, ei ainakaan paljoa alle tonnin. Villi veikkaus ettei. Minusta toi Madin RX9060XT 16GB on hyvä suositus.kohta tulee superit
ja kohta tulee ja kohta tulee.. mielenkiintoista nähdä, jos 5070ti supper 24GB ennen kesää irtoa ainakaan paljoa alle tonnin. Villi veikkaus ettei. Minusta toi Madin RX9060XT 16GB on hyvä suositus.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.