Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kolikonheittoa.Minulla on Asus 980 TI Strix, korttini pitää aika kovaa coil whinea. En tiedä korvaako verkkokaupan takuu tämän asian. Sekä olen vaihtanut tahnat, menetinkö takuun siinä?
Kyllähän noita 900-sarjan kortteja meni takuuseen sadoittain jo pelkästään Suomalaisten forumeiden perusteella mitä seurasi sivusta.. johtuen siis vingunnasta.Harvemmin coil whinen takia saa takuuseen laitettua vehjettä jos ei toiminnallisesti ole vikaa. Muutenkin samanlaisen kortin saaminen takuusta on lähes mahdotonta, saisit varmaan GTX 1070 vaihdossa
Ensinnäkin, onko siinä takuu voimassa enää? Suosittelisin ainakin kokeilemaan takuuta jos on todella paha. Varmaan aika tapauskohtaista tuollaisen "ongelmat", että mikä päätös sieltä tulee RMA:n suhteen.Minulla on Asus 980 TI Strix, korttini pitää aika kovaa coil whinea. En tiedä korvaako verkkokaupan takuu tämän asian. Sekä olen vaihtanut tahnat, menetinkö takuun siinä?
Kyllähän noita 900-sarjan kortteja meni takuuseen sadoittain jo pelkästään Suomalaisten forumeiden perusteella mitä seurasi sivusta.. johtuen siis vingunnasta.
Ensinnäkin, onko siinä takuu voimassa enää? Suosittelisin ainakin kokeilemaan takuuta jos on todella paha. Varmaan aika tapauskohtaista tuollaisen "ongelmat", että mikä päätös sieltä tulee RMA:n suhteen.
Siinä tapauksessa takuuhakemusta vetämään, mikäli se vinkuminen on niin voimakasta, että häiritsee.Takuuta on vielä voimassa joulukuuhun asti.
Verkkiksen takuupuolen kanssa saa jo tapella jo ihan kunnossa olevien tuotteiden kanssa, niin en halua edes kuvitella minkälainen soppa tällaisesta tulisi.Paskalla tuurilla katsovat että tahnat vaihdettu ja eväävät takuun. Verkkiksen takuupuolen kanssa en koskaan ole tosin ollut tekemisissä, mutta tällainen asia juolahti mieleen.
Ei välttämättä, koskaEikös lakalla saa hyvin poistettua coil whine?