Ostetaan näytön jakaja / hiiren, näppiksen jakaja, VGA,DVI,USB, yms

Tuote:
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Semmonen millä saa yhden näytön, näppiksen sekä hiiren jaettua useamman tietokoneen kanssa

Ei ethernet systeemeitä

Esim: VGA/DVI näyttö kahteen tietokoneeseen, USB näppis kahteen tietokoneseen, sitten kahteen tietokoneeseen menee molempiin USB kaapeli joista jakaja tunnistaa ne tietokoneet ja osaa sen mukaan vaihtaa näppistä, videosignaali tietty menee niin ikään kahdesta koneesta VGA:na tai DVI:nä, eihän video kulje USB:ta pitkin..
Myös PS/2 näppis/hiiri käy siinä näytön jakajassa jos se on tosi vanha laita (mutta toimii)

Kaksi tietokonetta oli vaan esimerkki, ideaali olisi neljä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa:
Maksutapa:

Semmonen millä saa yhden näytön, näppiksen sekä hiiren jaettua useamman tietokoneen kanssa

Kaksi tietokonetta oli vaan esimerkki, ideaali olisi neljä.

Et ikinä arvaa :)

Mutta ennen ko sanon mitään varmempaa niin minäpä katson tänään kun kotia pääsen niin vähän hyllyjäni.

No olihan siellä hyllyn perällä tällainen D-linkin jakaja. Mutta joo tää on PS2 liittimillä joka portissa. Toimivuutta en ole testannut varmaan vuosiin...

20241112_172808.jpg

no mä voin maksaa tosta 5 eur jos sillä luovut (olettaen ettet ollu edellistä pakettia sulkenut vielä eli että nää mahtuis sinne vielä)
enempää en kehtaa d-linkistä

mulla on jo tämmösiä:
-Avocent
-Trendnet
ja ne on peräti USB:ta
mut ei ihan vielä riitä noi niin sen takia yksi 4 porttinen menis vielä

Juu se passaa, odottelin että kerrot mielipiteesi ennen ko viimeistelen laatikkoa.

Kokeilen nopeasti että se toimii

no mä voin maksaa tosta 5 eur jos sillä luovut (olettaen ettet ollu edellistä pakettia sulkenut vielä eli että nää mahtuis sinne vielä)
enempää en kehtaa d-linkistä

mulla on jo tämmösiä:
-Avocent
-Trendnet
ja ne on peräti USB:ta
mut ei ihan vielä riitä noi niin sen takia yksi 4 porttinen menis vielä

Juu se passaa, odottelin että kerrot mielipiteesi ennen ko viimeistelen laatikkoa.

Kokeilen nopeasti että se toimii
Sori, väärä hälytys... ainakin osittain.

Onnistuin huijaamaan itseänikin, kun kaivoin sen kuvassa näkyvän johtokasan hyllyn perältä. Olin ihan varma että siinä oli kaikkiin neljään porttiin oma sellainen custom johto, missä kulkee kuva, hiiri ja näppis samassa... mutta niitä olikin vain kaks. >_>

Eli itse jakaja on toimiva, ja ne kaks sen mukana ollutta johtoa toimivat... mutta ilman kahta muuta johtoa se on periaatteessa vain kahden laitteen kytkin.

Saat silti nääkin vaikka 4€ ni tulee tasakymmenluku muiden kamojen kanssa, jos kiinnostaa tällein vajaana.

Tää on ollut tuolla tallessa niin pitkään että ei ole rehellisesti harmainta aavistustakaan missä ne kaks muuta johtoa voisi olla, tai että oliko niitä ensinnäkään olemassa. Muistin vain päivällä, että tällainen jakaja minulla piti olla.

Olkoon, laita se sillä 4e tulemaan, on se kuitenkin tollasena mahdollisesti käyttökelpoinen, yhdellä johdolla ei tietenkään olisi.. :)

Statistiikka

Viestiketjuista
258 256
Jäsenet
74 126
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom