Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa pitää pää kiinni jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Vaikka sitä omaa pahaa oloa pitää näköjään purkaa tänne, niin palstalla on taas yksi turha viesti sun toimesta.Clarksonin sanoin "looks like a boiled horse"Mutta makuasioitahan nämä.
Ironista.Kannattaa pitää pää kiinni jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Vaikka sitä omaa pahaa oloa pitää näköjään purkaa tänne, niin palstalla on taas yksi turha viesti sun toimesta.
Ääni on kaunis, kun tekee yhteistyötä Röyksoppin ja M83 kanssa. Hänen oma tuotanto ei ehkä ihan mun makuun. Persoonallisen näköinen toki on, mutta hiukan liikaa Ben Stilleriä minun makuuni.Tuli vastaan norjalainen artisti Susanne Sundfør.
Persoonallisen näköiset kasvot mikä tekee siitä mun mielestä nätin.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voi olla, mutta siinä tapauksessa kuva kannattaa vain ohittaa. Sulle toki turha kertoa mikä on järkevää, kun kaveri postailee yöllä kännissä myötähäpeää herättäviä juttuja toisensa perään.Ironista.
Tulin myös kertomaan että minustakin aika ruma. Mutta makuasioitahan nämä, kuten kiukun kohde jo yllä kertoi. Joitakin ihmisiä tosin suuri joukko arvioi keskimäärin kauniimmiksi kuin toisia, joten joku yleinen linja on myös makuasioista löydettävissä.
Sopii hyvin ketjun teemaan. Kaunis käytös se vasta onkin nättiä.Voi olla, mutta siinä tapauksessa kuva kannattaa vain ohittaa. Sulle toki turha kertoa mikä on järkevää, kun kaveri postailee yöllä kännissä myötähäpeää herättäviä juttuja toisensa perään.
Miten tämä on turha viesti? Tämähän on keskustelupalsta. Olen joskus aiemminkin todennut että faktoista on hankala kiistellä, makuasioista sitäkin helpompi. Tsemppiä ja kohti uusia pettymyksiä.Kannattaa pitää pää kiinni jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Vaikka sitä omaa pahaa oloa pitää näköjään purkaa tänne, niin palstalla on taas yksi turha viesti sun toimesta.