Nätti naisoletettu -säie XIII

Lisa Del Piero

Lisa%20Del%20Piero.jpg

Lisa%20Del%20Piero15.jpg

Lisa%20Del%20Piero3.jpg

Kannattaa pitää pää kiinni jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Vaikka sitä omaa pahaa oloa pitää näköjään purkaa tänne, niin palstalla on taas yksi turha viesti sun toimesta.
Ironista.

Tulin myös kertomaan että minustakin aika ruma. Mutta makuasioitahan nämä, kuten kiukun kohde jo yllä kertoi. Joitakin ihmisiä tosin suuri joukko arvioi keskimäärin kauniimmiksi kuin toisia, joten joku yleinen linja on myös makuasioista löydettävissä.

Tuli vastaan norjalainen artisti Susanne Sundfør.
Persoonallisen näköiset kasvot mikä tekee siitä mun mielestä nätin.

OIP.RbfWFeDnsfIpE3V30Os9zwHaHG

c6f6de90a45e58bafd9ed8bea55bb348

ab6761610000e5eb254dbf71f447a0ef4d5db811

OIP.RSh7_iqt7ux95UgjqcEJdwHaEK

Skarmavbild-2016-09-09-kl.-14.36.11.png
Ääni on kaunis, kun tekee yhteistyötä Röyksoppin ja M83 kanssa. Hänen oma tuotanto ei ehkä ihan mun makuun. Persoonallisen näköinen toki on, mutta hiukan liikaa Ben Stilleriä minun makuuni.

Ironista.

Tulin myös kertomaan että minustakin aika ruma. Mutta makuasioitahan nämä, kuten kiukun kohde jo yllä kertoi. Joitakin ihmisiä tosin suuri joukko arvioi keskimäärin kauniimmiksi kuin toisia, joten joku yleinen linja on myös makuasioista löydettävissä.
Voi olla, mutta siinä tapauksessa kuva kannattaa vain ohittaa. Sulle toki turha kertoa mikä on järkevää, kun kaveri postailee yöllä kännissä myötähäpeää herättäviä juttuja toisensa perään.

Kannattaa pitää pää kiinni jos ei ole mitään järkevää sanottavaa. Vaikka sitä omaa pahaa oloa pitää näköjään purkaa tänne, niin palstalla on taas yksi turha viesti sun toimesta.
Miten tämä on turha viesti? Tämähän on keskustelupalsta. Olen joskus aiemminkin todennut että faktoista on hankala kiistellä, makuasioista sitäkin helpompi. Tsemppiä ja kohti uusia pettymyksiä.

Edit: postaan tähän vielä naisen jota voit haukkua jos auttaa purkamaan höyryjä:

1740157084625.png

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
268 738
Jäsenet
76 303
Uusin jäsen
vihreäkettu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom