Näyttö ei signaalia

Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
737
Pojan setuppi on Thinkpad P51 ja Samsung kaareva 27" näyttö. Ongelma on että näyttö ei saa yhteyttä. HDMI piuhaa kokeilin vaihtaa, ei apua. Ja kone toki buutattu ja näytöstäkin käytetty virtapiuha irti.
Noh, sitten kytkin oman läppärin pojan näyttöön ja toimi, tämän jälkeen pojan läppäri omaan näyttööni ja taas toimi. Lopulta pojan läppäri kiinni pojan omaan näyttöön ja toimii. Kunnes pari päivää myöhemmin ei taas tule kuvaa.

Onko vika nyt koneessa, näytössä vai missä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 189
Eihän nyt ole vain joku läppärin ulkoinen näyttö päällä/pois päältä täppä kyseessä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
13
Olisikohan samaa ongelmaa, kuin minulla yhdessä näytössä. Näyttö toimii ongelmitta pitkiäkin aikoja, mutta silloin tällöin käynnistyessä näyttö ei saa signaalia mistään portista. Vika korjaantuu juurikin ottamalla näytön virtajohto irti ja odottamalla hetken, kuten olet aikasemmin kokeillut. Auttaisiko virtajohdon irrottaminen nytten, kun oli lähtenyt toimimaan sinun koneella virtajohdon irrottamisen jälkeen?
 

Eore

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
603
Kannattaa päivittää ton P51 kaikki mahdolliset firmwaret/bios yms jos ei ole jo tehty.. Mulla oli joskus duunissa tollanen ja oli jatkuvaa taistelu ulkoisten näyttöjen ja telakan kanssa, kunnes tuli lenovolta jotain päivityksiä.
 
Liittynyt
03.01.2019
Viestejä
737
Kannattaa päivittää ton P51 kaikki mahdolliset firmwaret/bios yms jos ei ole jo tehty.. Mulla oli joskus duunissa tollanen ja oli jatkuvaa taistelu ulkoisten näyttöjen ja telakan kanssa, kunnes tuli lenovolta jotain päivityksiä.
Tämä oli hyvä vinkki ja auttoi yllättävän kauan, eli parisen viikkoa tämän jälkeen toimi, kunnes taas lakkasi. Tätä ennen päivitin myös näyttiksen ajurin joka auttoi päivän tai kaksi. Mystinen pulma.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 769
Viestejä
4 206 123
Jäsenet
70 959
Uusin jäsen
Sallys

Hinta.fi

Ylös Bottom