Ostetaan Näytönohjain 600€ budjetilla

Liittynyt
08.12.2021
Viestejä
6
Otsikon mukaisesti haen tuolla budjetilla näytönohjainta. Mieluiten GTX ti/RTX.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
511
Minulta jää kohta ylimääräiseksi Gigabyte Windforce RTX 2080. Näytönohjain on ostettu joulukuussa 2018 ja olen deshroudannut sen (nyt jäähtyy äänettömästi kahdella Arcticin P12-tuulettimella. Alkuperäinen tuuletinkehikko on toki tallessa. Laita yyveetä, jos kiinnostaa.
 
Liittynyt
08.12.2021
Viestejä
6
Minulta jää kohta ylimääräiseksi Gigabyte Windforce RTX 2080. Näytönohjain on ostettu joulukuussa 2018 ja olen deshroudannut sen (nyt jäähtyy äänettömästi kahdella Arcticin P12-tuulettimella. Alkuperäinen tuuletinkehikko on toki tallessa. Laita yyveetä, jos kiinnostaa.
Voisin olla kiinnostunut kyseisestä näytönohjaimesta
 
Liittynyt
08.12.2021
Viestejä
6
mistä? kun mulla ei ainakaan näy missään sellaista kohtaa ja uus keskustelu alusta
 
Liittynyt
08.12.2021
Viestejä
6
"Kauppa-aluetta ja yksityisviestejä voi käyttää uusilla tunniksilla 14 vuorokauden karenssin jälkeen." huomasinkin tämän vasta nyt ja tein käyttäjän vasta päivä sitten
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
511
Aa, kappas vain! Tässäpä vähän tietoja kortista:

Kortti on Techbbs:n foorumilta noin vuosi sitten ostettu Gigabyten Windforce rev. 1. Sen tuulettimet olivat mielestäni liian äänekkäät, joten deshroudasin kortin ja laitoin siihen kaksi Arctic P12 PST PWM -tuuletinta. Ne tekivät kortista todella hiljaisen ja viileän, lämmöt tippuivat rasituksessa orkkistuulettimien 80 asteesta 70 asteeseen. Deshroudauksen yhteydessä pistin uudet tahnat (Noctua NT-H1) ja korvasin lämpötyynyt VRM:ää lukuunottamatta K5-Pro lämpötyynytahnalla. Coil whineä en ole onnistunut kuulemaan, eikä kortilla ole ainakaan minun omistusaikana louhittu.

Kortin takuu ei ole voimassa, kun jäähy on käytetty irti mutta toimivuustakuun tietysti annan. Arcticin tuulettimet ja adapteri näytönohjaimen virtaliittimeen annan mukaan, jos kauppoihin päästään.
 
Liittynyt
08.12.2021
Viestejä
6
harkitsen tätä näyttistä, mutta pitäs hoitaa tätä hommaa kyl yv
 
Liittynyt
02.10.2018
Viestejä
511
Joudun valitettavasti ilmoittamaan, että ehdin jo tekemään kaupat toisen ostajan kanssa. Jos homma jostain syystä peruuntuu, niin pistän sinulle uudestaan viestiä!
 
Liittynyt
14.12.2021
Viestejä
55
Moro! Ois ylimääräsenä pakettikoneesta yhden tuulettimen nvidia geforce gtx 1660 super. Ilmottele jos kiinnostaa ni mietitään hintaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 186
Viestejä
4 227 805
Jäsenet
71 185
Uusin jäsen
PIP

Hinta.fi

Ylös Bottom