Näytönohjaimeni takuu

Liittynyt
20.01.2018
Viestejä
25
Minulla on Asus 980 TI Strix, korttini pitää aika kovaa coil whinea. En tiedä korvaako verkkokaupan takuu tämän asian. Sekä olen vaihtanut tahnat, menetinkö takuun siinä?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 705
Minulla on Asus 980 TI Strix, korttini pitää aika kovaa coil whinea. En tiedä korvaako verkkokaupan takuu tämän asian. Sekä olen vaihtanut tahnat, menetinkö takuun siinä?
Kolikonheittoa.
Jos rikoit takuutarran mikä oli jäähyn ruuvissa niin Asus voi vinkua asiasta vaikka kyseessä on käytännössä laiton käytäntö. Jos tarraa ei koskaan ollutkaan niin sitten ei mitään ongelmaa.
 
Liittynyt
20.01.2018
Viestejä
25
Ostin tämän näytönohjaimen käytettynä, siinä ei ollut tarraa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 675
Harvemmin coil whinen takia saa takuuseen laitettua vehjettä jos ei toiminnallisesti ole vikaa. Muutenkin samanlaisen kortin saaminen takuusta on lähes mahdotonta, saisit varmaan GTX 1070 vaihdossa
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
723
Harvemmin coil whinen takia saa takuuseen laitettua vehjettä jos ei toiminnallisesti ole vikaa. Muutenkin samanlaisen kortin saaminen takuusta on lähes mahdotonta, saisit varmaan GTX 1070 vaihdossa
Kyllähän noita 900-sarjan kortteja meni takuuseen sadoittain jo pelkästään Suomalaisten forumeiden perusteella mitä seurasi sivusta.. johtuen siis vingunnasta.

Minulla on Asus 980 TI Strix, korttini pitää aika kovaa coil whinea. En tiedä korvaako verkkokaupan takuu tämän asian. Sekä olen vaihtanut tahnat, menetinkö takuun siinä?
Ensinnäkin, onko siinä takuu voimassa enää? Suosittelisin ainakin kokeilemaan takuuta jos on todella paha. Varmaan aika tapauskohtaista tuollaisen "ongelmat", että mikä päätös sieltä tulee RMA:n suhteen.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 530
Tulee vaan mieleen, että eikös nuo kelat voisi vaihtaa itsekin?
 
Liittynyt
20.01.2018
Viestejä
25
Kyllähän noita 900-sarjan kortteja meni takuuseen sadoittain jo pelkästään Suomalaisten forumeiden perusteella mitä seurasi sivusta.. johtuen siis vingunnasta.


Ensinnäkin, onko siinä takuu voimassa enää? Suosittelisin ainakin kokeilemaan takuuta jos on todella paha. Varmaan aika tapauskohtaista tuollaisen "ongelmat", että mikä päätös sieltä tulee RMA:n suhteen.
Takuuta on vielä voimassa joulukuuhun asti.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 477
Normaalisti jos takuu tarra on rikottu niin takuu loppuu siihen tietysti poikkeuksia löytyy kuten EVGA näytönohjaimet.
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
184
Paskalla tuurilla katsovat että tahnat vaihdettu ja eväävät takuun. Verkkiksen takuupuolen kanssa en koskaan ole tosin ollut tekemisissä, mutta tällainen asia juolahti mieleen.
Verkkiksen takuupuolen kanssa saa jo tapella jo ihan kunnossa olevien tuotteiden kanssa, niin en halua edes kuvitella minkälainen soppa tällaisesta tulisi.
 
Liittynyt
20.01.2018
Viestejä
25
En itekkää jaksa tapella minkään firman takuupuolen kanssa, joten en lähetä. Jaksan kyllä kuunnella tota coil whinea, niin pitkään ennen kuin Nvidia julkaisee seuraavat näytönohjaimet.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
12 171
Eikös lakalla saa hyvin poistettua coil whine?
Ei välttämättä, koska
1. Kela voi olla päällepäin umpinainen, lakka ei mene sisään.
2. Olen törmännyt useammankin kerran myös siihen, että konkka huutaa, kuin syötävä. Nekin on umpinaisia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 645
Viestejä
4 236 704
Jäsenet
71 234
Uusin jäsen
aivot-on

Hinta.fi

Ylös Bottom