Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Adriana Lima
Carmen Melissa Toeson?Joku tuntematon yliopistolentopalloilija:
Herrzi80:n kellarissa.Missä kaikki kunnon muovihuorat on
Annika Poijärvi v. 2009
Omaa ulkonäön ohella myös hyvän lauluäänen, tubesta löytyy pitkän pitkä lista covereita bändiltään.Daria Zaritskaya
Jos exä olis suht peilinä tolle, niin vittu. suht samaa. En tosiaan sano että panisinLucy Lawless vuonna 95 ja roolihahmo oli Xena soturiprinsessa.
Pitikö näin tehdäTiedoksianto:
Ette tule näkemään enää kauniita tyttöjä tai ns lorttoja minun niin innokkaasti postaamana tässä ketjussa ainakaan Instagram alustalta, koska parisuhdetta kunnioittaakseni poistin 99% ihquista naisista ig:n seurannasta. Sääli.
Siis, seuraava sukupolvi Z ottakoon soihdunkantajan roolin, että ketju pysyy elossa. Lortot kunniaan!
Zuzka Light aka Susana Spears
Nuori Päivi Räsänen?Valoa tänne silikonin ja täyteaineiden riivaamaan ketjuun antaa Lucia-neito
Valitettavasti ei tietoa neidosta.Nuori Päivi Räsänen?
Lucia-neito vuonna 1962. Kuva Volker von Bonin, Helsingin kaupunginmuseo.Nuori Päivi Räsänen?
Tupla suklaapatukan mainoksessa oleva vaaleatukkainen tyttö on ainakin omaan makuun todella nätti.
Mä olen taas nykyään Aino - jäätelöön suuri fani.
Tiffani Thiessen
90 luvulla beverly hills 90210 sarjassa.
Tiffanin see through -kuva oli joskus ysärillä muistaakseni Seiskassa, se lehti luettiin huolella ja monta kertaa
Lehdistä tuli mieleen Elloksen ja Anttilan lehtikuvastot (vai miksi niitä nyt kutsutaankaan) 90-luvulla. Niitäkin tuli "luettua" ja monta kertaa.
Anna-Liisa 20v, kisse ja Himankaa vuodelta 1984.Anttilan kuvastojen ja julisteiden vakiomalli ysärillä oli kyllä minunkin suosikkini. En saa enää kasvoja mieleen mutta saman sykähdyksen saan aina kun ajan vanhan anttilan rullaportaita.
Lisätty nätti tyttö. Anna-Liisa Tilus. Nyttemmin toki tv-ohjelmista tuttu kaunis nainen.
kapitalismiskanneri’s albums | FlickrLehdistä tuli mieleen Elloksen ja Anttilan lehtikuvastot (vai miksi niitä nyt kutsutaankaan) 90-luvulla. Niitäkin tuli "luettua" ja monta kertaa.