Budjetti?: 1200-1300
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä
Ylikellotatko prosessoria?: En usko.
Kotelon koko: Mieluiten isohko niin helpompi puhdistaa
Onko kotelon värillä väliä?: Musta mielummin.
Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei ole enkä pientä rgb.tä kavahda (paino sanalla pientä) ja
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Tässä asiassa kyllä kone kun tulee olemaan yhtäjaksoisesti paljon päällä
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Ehdottomasti kyllä.
Tarvitsetko optisen aseman: olisi plussaa, mutta elän kyllä ulkoisellakin asemalla.
Haluatko koneeseen SSD:n?: Ssd+hdd tavoitteena.
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen, sekä uudempia ja vanhempia pelejä (modeja käyttäisin aika paljon)mutta en lähde fps hipoille.
Kone myös toimii koneen Mediasydämmenä joten tulee olemaan paljon päällä. (Radiona musiikkisoittimena, selauskoneena kaikki mitä koneilla normaalistikkin tehdään)
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei, nämä hankin erikseen.
Muuta?: Usb paikkoa saisi olla Kohtuullisesti sekä edessä ja takana. Jos joutuu ulkoisia härpäkkeitä käyttämään.
Seuraavaa konepakettia itse kaavailin. Ja siihen tarvitsisin vähän inffoa.
Mitä unohtanut ja mitä on liikaa.
Itse olen vain läppäreiden kanssa tähän saakka ollut tekemisissä, joten tieto ja taito on huteralla pohjalla.
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä
Ylikellotatko prosessoria?: En usko.
Kotelon koko: Mieluiten isohko niin helpompi puhdistaa
Onko kotelon värillä väliä?: Musta mielummin.
Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei ole enkä pientä rgb.tä kavahda (paino sanalla pientä) ja
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Tässä asiassa kyllä kone kun tulee olemaan yhtäjaksoisesti paljon päällä
Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Ehdottomasti kyllä.
Tarvitsetko optisen aseman: olisi plussaa, mutta elän kyllä ulkoisellakin asemalla.
Haluatko koneeseen SSD:n?: Ssd+hdd tavoitteena.
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen, sekä uudempia ja vanhempia pelejä (modeja käyttäisin aika paljon)mutta en lähde fps hipoille.
Kone myös toimii koneen Mediasydämmenä joten tulee olemaan paljon päällä. (Radiona musiikkisoittimena, selauskoneena kaikki mitä koneilla normaalistikkin tehdään)
Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei, nämä hankin erikseen.
Muuta?: Usb paikkoa saisi olla Kohtuullisesti sekä edessä ja takana. Jos joutuu ulkoisia härpäkkeitä käyttämään.
Seuraavaa konepakettia itse kaavailin. Ja siihen tarvitsisin vähän inffoa.
Mitä unohtanut ja mitä on liikaa.
Itse olen vain läppäreiden kanssa tähän saakka ollut tekemisissä, joten tieto ja taito on huteralla pohjalla.