n. 1000e pelikone, mielipiteitä?

Liittynyt
01.12.2017
Viestejä
5
Morjesta,

tarkoitus olisi ostaa noin 1000e budjetilla uutta konetta lähinnä pelailuun. Peleinä ennemminkin strategiapelit mallia Civ VI ja Hearts of Iron IV kuin FPS ja 1080 resolla mennään. Ajatuksena olisi ostaa sellainen kone, että pystyisi useamman vuoden pelaamaan tuosta peligenrestä niitä uusimpiakin pelejä sujuvasti ilman, että tarvitsisi konetta päivitellä. Olen kuitenkin melko lapanen näiden tietokonejuttujen kanssa, mutta ohessa pakettia jollaista itse olen katsellut ja olisi kiva saada mielipiteitä osaavammilta siitä, toimisiko kyseinen paketti?

Mitä tuossa olen eniten miettinyt on tuo näytönohjain. Parilla kaverilla 1050 4gb TI, jolla säästäisi sen satasen paketista, mutta pärjääkö sillä muutamankin vuoden päästä vai joutuuko päivittelemään parissa vuodessa? Tai pärjääkö tuolla 1060 3gb mallillakaan?

Opera Näyttökuva_2018-01-19_211453_www.jimms.fi.png
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Aikalailla samaa kokoonpanoo oli tossa toisessa threadissa, joten kannattaa käydä lukemassa sieltä ja kattelemassa noi linkit.
Budjettikone pelaamiseen
Aikalailla rajoilla ollaan tolla 3GB VRAMilla, joten suositeltavaa se 6gb ainakin olla.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 232
Viestejä
4 195 245
Jäsenet
70 877
Uusin jäsen
MikoThun

Hinta.fi

Ylös Bottom