Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kiitosTarjoan 150e + nouto
Ei ole tarvetta vaihdoilleVaihto ?
Myyty - /V:2011-3 tuplaprossu 20C40T serveri 32GB ram 2 x 600GB SAS (LUVIA) 150€
Tuote: 2011-3 tuplaprossu serveri perusfitillä (LUVIA) Hinta: 250€ 225€ 175€ noudolla NYT viikonlopun 150€ Muuta huomioitavaa: Serveri perusfitillä, runsaasti laajennusvaraa Serverissä molemmat prosessorijäähyt, SAS 12GB/s ohjain, 8 SAS/SATA paikka, 2 caddyä joissa 600GB SASit,2 x Xeon 2640...bbs.io-tech.fi
200€ ja nouto onnistuu Su eteenpäin?180 € ja nouto mahdollisesti tänään?
Tää kyllä käy jos ei tule parempia tarjouksia. Nouto onnistuu huomenna/Ma
Korotan tarjousta 180e + noutoTarjoan 150e + nouto
Pist 190 niin oon tyytyväinen. Haku onnistuu huomenna aikalil millon vaan oon saikullaKorotan tarjousta 180e + nouto
Pakko kyllä passata, kun oli jo tosi vaikea perustella itselleni edes tätä 180e tarjousta.Pist 190 niin oon tyytyväinen. Haku onnistuu huomenna aikalil millon vaan oon saikulla
No jos huomiseen aamuun mennessä en oo saanu parempia tarjouksia, niin voit tulla hakemaan pois.Pakko kyllä passata, kun oli jo tosi vaikea perustella itselleni edes tätä 180e tarjousta.
Vieläkö tää on joutilaana?No jos huomiseen aamuun mennessä en oo saanu parempia tarjouksia, niin voit tulla hakemaan pois.