Myyty MYYTY

Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 967
TEEN LOPUISTA TAVAROISTA OMAT ILMOITUKSET!

Tuote: Thrustmaster T300 RS GTE, Thrustmaster T-LCM, Thrustmaster Sparco R 383 ja Wheel Stand Pro RGS

Hinta: Klikkaa tätä

Tuote ostettu (mistä ja milloin): Marraskuun 2023 lopussa, Gigantti, Kärkkäinen ja Proshop. WSP täältä.

Kuitti löytyy (takuu voimassa): T300 basessa ei ole takuuta koska modasin sitä, 80x80 Noctua puhaltimeksi ja alkuperäiset muovirullat --> kunnon laakereiksi. Muuten takuuta pari vuotta ja kuitit tietty löytyy.
Baselle toki toimintatakuu, ei se ainakaan huonommaksi modauksella tullut, ylikuumenemista tuskin enää tapahtuu kuten modaamattomalle.

Muuta huomioitavaa: Mukaan täysin käyttämätön orkkis ratti ja pedaalit. Kaikkiin on laatikot tallessa. Myyn vain koko setin, en osina ainakaan tässä vaiheessa!

Toimitustapa: Nouto, Posti tai Matkahuolto

Maksutapa: MobilePay / tilisiirto ennakkoon

Miksi myyn...siksi kun lopetin tän touhun jo pari kuukautta sitten myyden edellisen setin pois, mutta lankesin BF alennusmyynteihin vaikka yritin psyykata itseäni että älä osta kun ei tarvetta :shy:

Myynnissä myös Playstation 5:lle levyversiolliset EA WRC, GT7 ja Assetto Corsa Competizione pelit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
14.03.2017
Viestejä
96
Jos joku sattuisi olemaan kiinnostunut paketista, mutta on kipurajoilla, niin voin alentaa kokonaiskustannuksia lunastamalla T-LCM polkimet ja EA WRC pelin 200€ pakettihinnalla.
 
Liittynyt
14.03.2018
Viestejä
34
Jos lähdet pilkkomaan myytävää pakettia, mua kiinnostaisi t300rs gte orkkis ratilla ja polkimilla
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
2 967
Jos lähdet pilkkomaan myytävää pakettia, mua kiinnostaisi t300rs gte orkkis ratilla ja polkimilla
Huolimatta ettei basessa modauksesta johtuen ole takuu voimassa?

Taitaa olla niin ettei tätä saa pakettina kovin helposti myytyä eli laitetaan sitten osina myytäväksi.
- T300RS GTE = 200eur MYYTY
- T-LCM = 150eur MYYTY
- Sparco R383 = 150eur MYYTY
- WSP = 50eur MYYTY
- PSVR2 = 300eur MYYTY

Kaikkiin lisätään postikulut todellisen kustannuksen mukaan.
Noutaessa saa nopeiten, postituksessa mulla menee päivä tai pari + Matkahuollon tai Postin ottama aika.
Toki saan nopeasti jos länttään vaan alkuperäiseen pakettiin osoitekortin, mutta ajattelin että olisi fiksumpi kääräistä johonkin suojapaperiin enste!

@Riksteri ja @Tebb0 nyt etusijalla omiin kiinnostuksen kohteisiinsa.

Peleistä kiinnostuneet voi pistää vaikka itse jonkun tarjouksen tai myyn ne erikseen.
PSVR2:lle löytyis myös sitä tukeva avaamaton Star Wars peli kun ei ole ehtinyt / jaksanut pelata.

MYYTY

YV:llä saa pistettyä osoitteensa ja annan numeron MobilePay:ta tai tilisiirtoa varten.

Pistän nää Toriin erikseen myyntiin jos ei mene täällä.

TEIN LOPUISTA TAVAROISTA OMAT MYYNTI-ILMOITUKSET
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 180
Viestejä
4 349 208
Jäsenet
72 362
Uusin jäsen
akvavitix

Hinta.fi

Ylös Bottom