Myydään *MYYTY* Sony BDP-S480 Bluray / DVD- soitin [Pori]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
787
Myytävä tuote: Otsikon kaltainen Sonyn Bluray- soitin. Siistissä kunnossa ja kaukosäädin löytyy. Tarkemmat speksit: BDP-S480: tekniset tiedot | Sony FI
Hinta: 30e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Muistaakseni gigantti ja aikaa varmasti ainakin viisi vuotta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei takuuta jäljellä eikä kuittia.
Muuta huomioitavaa: Pelkkä soitin ja kaukosäädin. Ei pakettia / ohjekirjoja yms. Jäljellä.


Sijainti: Meri-Pori
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta postitus onnistuu myös.
Maksutapa: Käteinen ja postilla tilisiirto ennakkoon

Kuva:
IMG_20190917_210633.jpg
 
Viimeksi muokattu:

oh2eki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
15
Myytävä tuote: Otsikon kaltainen Sonyn Bluray- soitin. Siistissä kunnossa ja kaukosäädin löytyy. Tarkemmat speksit: BDP-S480: tekniset tiedot | Sony FI
Hinta: 30e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Muistaakseni gigantti ja aikaa varmasti ainakin viisi vuotta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei takuuta jäljellä eikä kuittia.
Muuta huomioitavaa: Pelkkä soitin ja kaukosäädin. Ei pakettia / ohjekirjoja yms. Jäljellä.


Sijainti: Meri-Pori
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta postitus onnistuu myös.
Maksutapa: Käteinen ja postilla tilisiirto ennakkoon

Kuva:
 

oh2eki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
15
Tarjoan 20 euroa ja postin helppopaketin hinnan 5.90 euroa, eikö sinulle käy mikäli myyt että sinä lähetät ja minä maksan s-pankin kautta, lähetän pankin maksusta selkeän kuvankaappauksen. Erkki Mynttinen Hyvinkää 0400554554 erkki.mynttinen@saunalahti.fi
 

oh2eki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
15
Hei, laitan vielä että nämä soittimet ovat niin vanhoja että tuommoinen 20 euroa alkaa olemaan yläraja hinta, täällä tai tori.fi sivustolla myydään mm Sonyn blu ray soittimia joissa on vielä näitä netflixejä, youtube ym palveluja, näistä vanhoista lähteneet jo vuosikaudet sitten pois. Niitten tuoreempienkin hinta liikkuu suht alhaalla, noin 40-60 euroa, mutta itse en tarvi niitä lisäpalveluja. Eki :)
 

oh2eki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
15
Jos syy ettet lähettäisi ennen kuin ostaja on maksanut, laitat myyjän ja ostajan eri asemiin, siinä myyjä on rehti ja ostaja oletuksena epärehti kun pitää maksaa ennenkuin lähetetään? Itse olen tehnyt hirveesti 72 vuotiaana ukkona huuto.netissä, tori.fi ssä jne kauppoja, aina menty niin että myyjä lähettää, laittaa seurantakoodin ja ostaja maksaa samaan aikaan, elikä heti ja lähettää kunnollisen kuvankaappauksen pankin maksusta ostajalle. Ei mulla muuta ....
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 475
Myytävä tuote: Otsikon kaltainen Sonyn Bluray- soitin. Siistissä kunnossa ja kaukosäädin löytyy. Tarkemmat speksit: BDP-S480: tekniset tiedot | Sony FI
Hinta: 30e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Muistaakseni gigantti ja aikaa varmasti ainakin viisi vuotta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei takuuta jäljellä eikä kuittia.
Muuta huomioitavaa: Pelkkä soitin ja kaukosäädin. Ei pakettia / ohjekirjoja yms. Jäljellä.


Sijainti: Meri-Pori
Toimitustapa: Mieluiten nouto, mutta postitus onnistuu myös.
Maksutapa: Käteinen ja postilla tilisiirto ennakkoon

Kuva:

Vieläkö tämä löytyy?
 

oh2eki

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
13.09.2017
Viestejä
15
Elikä onko Sony bdp-s-480 bluray soitin myyty jo?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 678
Viestejä
4 188 615
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom