Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
- 820€ - 2x Asus Tuf OC RTX 3080 (nonlhr)
Selvä homma, kiitokset. Laita YV jos tilanne muuttuu. Tarjoukseni on nykyisen hintatason mukainen (parin viikon sisällä olen ostanut 5x RTX 3060 ti TUF non-lhr kortteja hintaan 400 € / kpl ja 2 kpl 3060 ti Strix non-lhr hintaan 425€ / kpl).Kiitos ketjuun tulleista tarjouksista, mutta ei ole mikään hätämyynti menossa ~60% kaupan LHR korvaajien hinnoilla![]()
Kesäkuussa MSI Ventus 3060Ti 365€ sisältäen postitSelvä homma, kiitokset. Laita YV jos tilanne muuttuu. Tarjoukseni on nykyisen hintatason mukainen (parin viikon sisällä olen ostanut 5x RTX 3060 ti TUF non-lhr kortteja hintaan 400 € / kpl ja 2 kpl 3060 ti Strix non-lhr hintaan 425€ / kpl).
Hei, pystytkö laittamaan minulle YV? (Itse en pysty sinulle sitä lähettämään, liekö niin uusi tili vai miten?)Moi, oisin kiinnostunut asus tuf RTX 3060 ti kortista, pääsen noutamaan vaikka heti. 450€?
Laittelin viestiä useampi päivä sitten?Uusi käyttäjä, joten en pysty laittamaan privaviestiä. Laittele viestiä vaikka WhatsApissa, poistettu - BTA.
Asus Tuf OC RTX 3080
Kiitos tarjouksesta, mutta hieman mene alakanttiin.Tuf OC RTX 3080 650e posteineen
Ehtinyt edes nähdäVedetään tarjous pois![]()
Moikka, kaikki ilmoituksessa olevat ovat vielä saatavilla. Kun kerkiän lisäilen vanhempia kortteja ja päivittelen listaa kun tarve tulee.ymmärsinkö listasta päätellen että kaikki olis vielä myymättä ?![]()
Laitettu YV aikaisemminMihin liikkeeseen takuu on? 3080 kortti kiinnostaisi.
Laitan YVAsuksen Tuffi 3060ti - nouto 400e
400€ Trio noudolla sopiituf tai trio x 3060ti 350e noutolla
SopiiAsuksen Tuffi 3060ti - nouto 400e
Hei, kiitos tarjouksesta, voi olla ettei ole tarvetta vaikka 1080 EVGA:lta lemppari kortteja. Sen verran että kokeiltu miten Nicehash toimii Win ympäristössä. Laitan YVKiinnostaako vaihtaa? Linkki
Onko työkoneella louhittu? vaihto siihen ohjaimeen + €
Onko MSI 3080 vielä saatavilla?
Vastattu Yv:llä molempiin. On saatavilla =)Terve,
Sulla on vissiin tuo 7. MSI Gaming X Trio RTX 3060ti vielä saatavilla? Onko se ollut missä käytössä? Mietin jos tuosta ostaisi emännän koneeseen pelikäyttöön.
6. MSI Gaming X Trio RTX 3080 | Takuu 17.9.2023 | Hinta: 750€ |
7. MSI Gaming X Trio RTX 3060ti | Takuu 21.12.2023 | Hinta: 380€ |
Valitettavasti ei ihan riitä.MSI Gaming X Trio RTX 3060ti - 350€ noudettuna?
Tämä käy, edellinen HP:lla varannut peruikin.MSI 3060ti 380e noudolla!
Tähän vastattu YV =)Laitatko YVtä jos jompikumpi gaming x trio 3080 ei mene.