MYYTY
Itse kasattu pöytäkone, jäi käytöstä pari kk sitten. Toiminut moitteetta, edelleen boottaa nätisti biosiin (kts. kuva). Helsingin Munkkiniemestä, vain noudolla. Tarjouksia otetaan vastaan.
HP vaikka 250€. Päivitin ylläpidon pyynnöstä. Todennäköisesti lähtee selvästi alemmallakin, mutta vanhan raudan kysyntään mulla on olematon tuntuma, niin laitetaan tämä nyt vaikka aluksi.
Ketjussa hyväksyttäviä tarjouksia jo - teen kaupat viimeistään 30.11 torstaina eli 29.11 keskiviikkoiltaan saakka aikaa tarjota.
Komponentit:
Itse kasattu pöytäkone, jäi käytöstä pari kk sitten. Toiminut moitteetta, edelleen boottaa nätisti biosiin (kts. kuva). Helsingin Munkkiniemestä, vain noudolla. Tarjouksia otetaan vastaan.
HP vaikka 250€. Päivitin ylläpidon pyynnöstä. Todennäköisesti lähtee selvästi alemmallakin, mutta vanhan raudan kysyntään mulla on olematon tuntuma, niin laitetaan tämä nyt vaikka aluksi.
Ketjussa hyväksyttäviä tarjouksia jo - teen kaupat viimeistään 30.11 torstaina eli 29.11 keskiviikkoiltaan saakka aikaa tarjota.
Komponentit:
- core i5 8400
- GeForce gtx 1060 6gb
- ddr4 24gb - 8gb x3
- x1 8GB kampa, CRUCIAL Ballistix Elite DDR4 3466Mhz, toinen hajonnut
- x2 8gb kampaa, Kingston HyperX Fury - en löytänyt kuittia, joten en musta tarkempia specsejä. Koppaan vilkaisemalla tuo luki muisteissa. Uudempia kuin yllä mainittu eli varmaan nopeampia.
- kuvaan liittyen, onko noi muistit ollut vuosia asennettuna vääriin kanaviin?
- emo: Asus Prime z370-P
- koppa: FRACTAL DESIGN Define C
- Virtalähde: Corsair VX 550W.
- Wifi + bluetooth kortti: TP-LINK-Archer-TX50E-Dual-band-PCI-E-WiFi-6-adapteri
- HUOMIO! tämä on pci-e-slotissa kiinni, mutta kortista lähtevä piuha ei ole emossa kiinni, koska uuden koneen säätämisen yhteydessä irrotin ja en enää muista mihin liittimeen pitäisi emossa laittaa. Eli tämä pitää vielä kytkeä emoon, jotta toimii
- Ei SSD:tä / massamuistia mukana.
Liitteet
Viimeksi muokattu: