Tuote: ASUS Dual RTX 2080 O8G
Hinta: 200€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ystävältä syksyllä 2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei/Ei
Muuta huomioitavaa: Ihan siistikuntoinen ASUSin RTX 2080 OC-mallin kortti. Ei ainakaan minun aikanani ole käytetty (tehdas-OC:ta enempää) ylikellotettuna.
Ollut minulla pelikäytössä viime syksystä ja myyn päivityksen alta. Ostettu ystävältä syksyllä 2024. Hänellä oli ollut kaapissa jo pitkän aikaa 3080:n syrjäyttämänä. Kuittia ei löydy kun ystävältä ostettu, mutta eipä enää takuutakaan voimassa ole.
Lämpötahnat vaihdettu tammikuussa 2025, ja on ainakin minusta ihan asiallisen hiljainen ja lämmöt OK. Molemmat tuulettimet niinikään purettu, puhdistettu ja rasvattu toisen alettua ääntää vähän. Toiminut sen jälkeen oikein hyvin.
Mukaan alkuperäinen, mutta varastoinnissa vähän kärsinyt laatikko.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tuusula (Hyrylä)
Toimitustapa: Nouto, lisämaksusta sovittavissa toimitus Uudellemaalle
Maksutapa: Käteinen tai Mobilepay
Hinta: 200€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Ystävältä syksyllä 2024
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei/Ei
Muuta huomioitavaa: Ihan siistikuntoinen ASUSin RTX 2080 OC-mallin kortti. Ei ainakaan minun aikanani ole käytetty (tehdas-OC:ta enempää) ylikellotettuna.
Ollut minulla pelikäytössä viime syksystä ja myyn päivityksen alta. Ostettu ystävältä syksyllä 2024. Hänellä oli ollut kaapissa jo pitkän aikaa 3080:n syrjäyttämänä. Kuittia ei löydy kun ystävältä ostettu, mutta eipä enää takuutakaan voimassa ole.
Lämpötahnat vaihdettu tammikuussa 2025, ja on ainakin minusta ihan asiallisen hiljainen ja lämmöt OK. Molemmat tuulettimet niinikään purettu, puhdistettu ja rasvattu toisen alettua ääntää vähän. Toiminut sen jälkeen oikein hyvin.
Mukaan alkuperäinen, mutta varastoinnissa vähän kärsinyt laatikko.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Tuusula (Hyrylä)
Toimitustapa: Nouto, lisämaksusta sovittavissa toimitus Uudellemaalle
Maksutapa: Käteinen tai Mobilepay
Viimeksi muokattu: