Myyty Myyty...16TB sata3 Seagate Exos X16, 3.5" kiintolevy, SATA III, 7200 rpm, 256MB

Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
137
Myyty

Myytävä tuote: Seagate 16TB Exos X16, 3.5" sisäinen kiintolevy, SATA III, 7200 rpm, 256MB
Hinta: 485e / tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 5/21 jimms
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä ja kyllä
Takuuaika: 5 vuotta
Muuta huomioitavaa:

Uusi avaamaton.
En jaksaisi asentaa tilanpuutteen vuoksi mutta jos ei mene niin pitää tehdä tilaa koteloon.

Helium Sealed-Drive Design eli pitäisi olla mm hiljaisempi.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): porvoo
Toimitustapa: Nouto. posti ostajan vastuulla. Kuljetus sovittavissa.
Maksutapa: mobilepay / tilisiirto.



Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
343
Tässä justiin Chia-farmille keräilen kapasiteettia ja halvimmat kiintolevyt mitä olen saanut ostettua uutena ovat olleet 23€/tera joten tarjoan tästä käytetystä kohtuullisen hinnan 22€/tera eli 352€
Huomiona sinulle, että kun kyseessä on uusi ja avaamaton tuote ja kuitti löytyy niin Jimms kyllä ottaa tuon palautuksen takaisin ja saat täyden hinnan siitä. En ainakaan näe estettä mikseivät näin tekisi.

edit: eihän tämä ollutkaan tosiaan käytetty. Tarjoukseni silti pitää
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
137
Kiitos mutta ei kiitos. Harvinaisia nämä isommat levyt atm.
Tarjota saa toki
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
137
Bump, hinta päivitetty.

Edit. Tässähän on sitten 5 vuoden takuu ja kauppa on jimm's. Eli takuu toimii :tup:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
577
Mulla alkaa olemaan aika reilusti kiintolevytilaa, joten en ole valmis maksamaan täyttä hintaa. Viimeinen tarjous 420€ ja voimassa sunnuntaihin saakka (olen tällöin tulossa käymään muutenkin Porvooseen).
 
Liittynyt
07.03.2017
Viestejä
137
440 eur tarjosin mutta ei kelpaa
Pahoittelen foorumi hiljaisuutta. :speechless:

Olen töissä tänään aamusta iltaan ja luulin vastenneeni sinulle yv mutta jäi varmaan lähettämättä. Pidän mielessä tämän.

Kyselyjä on tullut monia, erilaisine tarjouksineen. Enkä kerkeä reagoimaan jokaiseen tässä työn ohessa

Aikataulu on aika vaativa ensi keskiviikkoon asti joten ennen sitä en kerkeä hoitamaan kauppoja.

Toki jos HP huudetaan niin kaupat saadaan järjestetty asap. :tup:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 075
Viestejä
4 194 754
Jäsenet
70 846
Uusin jäsen
VilleViis

Hinta.fi

Ylös Bottom