Myyty Myydään steam pelejä -25%

Liittynyt
19.04.2020
Viestejä
25
Myytävä tuote: Steam kaupan pelit -25%

Myynnissä viimeiset 470€ steam lompakossa vähäisen pelailun takia. Kaveripyyntöä steamissa tulemaan mikäli kaupat kiinnostaa



Maksutapa: MobilePay
 
Liittynyt
19.04.2020
Viestejä
25
Steam tuki sulkenut tilin mahdollisuuden ostaa pelejä lahjaksi, eli pelien osto ei enää mahdollista. Pahoittelut
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Steam tuki sulkenut tilin mahdollisuuden ostaa pelejä lahjaksi, eli pelien osto ei enää mahdollista. Pahoittelut
Miten tällainen tapahtuu? Eikö Steam tykkää lahjojen ostamisesta vai onko muusta johtuva esto?
 
Liittynyt
12.02.2018
Viestejä
303
Miten tällainen tapahtuu? Eikö Steam tykkää lahjojen ostamisesta vai onko muusta johtuva esto?
Rikkoo käyttäjänehtoja, kun käyttää yksityisen tiliä kaupallisessa tarkoituksessa. Toisin sanoen tämä toiminta on kiellettyä sekä tästä hyvästä hänen ostajatkin joutuvat bannivasaran käsittelyyn eli toisin sanoen et voi enään ostaa pelejä lahjaksi lompakon rahalla, mutta korttimaksut ovat edelleen tervetulleita.
 
Viimeksi muokattu:

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Rikkoo käyttäjänehtoja, kun käyttää yksityisen tilillä kaupallisessa tarkoituksessa. Toisin sanoen tämä toiminta on kiellettyä sekä tästä hyvästä hänen ostajatkin joutuvat bannivasaran käsittelyyn eli toisin sanoen et voi enään ostaa pelejä lahjaksi lompakon rahalla, mutta korttimaksut ovat edelleen tervetulleita.
Onkohan kenellekään ostajalle ikinä tapahtunut tällaisesta vahinkoa? Olen itse ajatellut myydä vastaavalla tavalla pelejä, mutta en tietenkään haluaisi omaa tai varsinkaan ostajan tiliä rajoitettavan. Pahoittelut hieman offtopicista.
 
Liittynyt
12.02.2018
Viestejä
303
Onkohan kenellekään ostajalle ikinä tapahtunut tällaisesta vahinkoa? Olen itse ajatellut myydä vastaavalla tavalla pelejä, mutta en tietenkään haluaisi omaa tai varsinkaan ostajan tiliä rajoitettavan. Pahoittelut hieman offtopicista.
Olen yksi malliesimerkki. Ostanut aikoinaan tällä tavalla pari peliä foorumista ja viime viikolla kävi ilmi, etten voi lompakon varoilla ostaa peliä lahjaksi.. (1. lahja)

Asia vahvistettu supportista:
Capture.PNG
 

Eksuu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.04.2018
Viestejä
2 343
Olen yksi malliesimerkki. Ostanut aikoinaan tällä tavalla pari peliä foorumista ja viime viikolla kävi ilmi, etten voi lompakon varoilla ostaa peliä lahjaksi.. (1. lahja)

Asia vahvistettu supportista:
Okei selvä homma :)
 
Liittynyt
19.04.2020
Viestejä
25
Olen yksi malliesimerkki. Ostanut aikoinaan tällä tavalla pari peliä foorumista ja viime viikolla kävi ilmi, etten voi lompakon varoilla ostaa peliä lahjaksi.. (1. lahja)

Asia vahvistettu supportista:
Melko huono tuuri käynyt sulla jos 1 lahjan ostosta jo bannejä jaeltu steamin puolelta. Itse ehtisin kuitenkin (onneksi) ostamaan pelejä lahjaksi useamman tuhannen euron edestä ennen kuin steam puuttui asiaan.
 
Liittynyt
12.02.2018
Viestejä
303
Melko huono tuuri käynyt sulla jos 1 lahjan ostosta jo bannejä jaeltu steamin puolelta. Itse ehtisin kuitenkin (onneksi) ostamaan pelejä lahjaksi useamman tuhannen euron edestä ennen kuin steam puuttui asiaan.
Nyt on pieni väärinkäsitys. Kuvailen vähän tarkemmin...
X myyjä, joka on myynyt monta peliä eri käyttäjille lahjaksi ja jäi kiinni toiminnasta sekä sai Steam toimesta bännivasaraa.

Samalla myös ostajat linkitetään kyseiseen rikkeeseen eli hekin saavat osuutensa ts. menettää mahdollisuuden ostaa lompakon varoilla lahjaa toiselle henkilölle.

Olen siis ollut ostajan roolissa, kun ostin täältä foorumista toisen käyttäjän kautta kaksi peliä ja viime viikolla yritin ostaa ensimmäistä kertaa lahjaa tililläni, niin kaatui erroriin vahvistuksessa. Homma sitten selvisi ylläolevassa supportti viestissä, että tilini on "lukossa".
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 334
Viestejä
4 194 726
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom