Myyty Myydään käytetyt i7-6700K, 32gb muistia, Samsung 950 Pro jne

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
456
Myydään 9/2016 alkaen käytössä olleita osia. Ostettu MindFactorystä. Takuut ei voimassa. Käyttö ollut HTPC-käyttöä ja kevyttä pelailua vähänlaisesti. Ei kellotusta. Kaikki myydään as is, kokeilla ja benchmarkata toki saa noutaessa.

Samsung 950 Pro M.2 512 gb
-vaihdettu lähinnä vuosipäivityksenä, ei mitään ongelmia. Koneella on lähinnä katseltu palvelimelta ja netistä videoita eli aika kevyellä käytöllä.
Hp 40 euroa

Corsair Vengeance 32 gb (4*8192 MB) DDR3-3000 CL 15-17-17-35 -muistikitti
Hp 40 euroa

Yhtenä settinä
Emolevy AsRock Z710M Extreme4 mATX -emolevy,
Intel Core i7 6700K 1151
Corsair Hydro Series H90 -AIO-cooleri
Tästä luovuttu, koska powerin hajoaminen hajotti useita osia. Mielestäni emolevy on aika ok ja toimii, mutta LAN-yhteydessä oli omituisuuksia kokeiltaessa toimivuutta; verkko kaatui välillä ja lagitti. Emon verkkochipissä voi olla siis vikaa, mutta periaatteessa toki myös prosessorin väylissä. En ole jaksanut asiaa tarkemmin selvitellä, mutta prosessori kyllä laskee normaalisti ja emolevyllä työpöytäkäyttö vaikuttaa normaalilta. Cooleri toimii hyvin, ei ole pumppu alkanut huutaa vielä yhtään. Mitään muiden socketien lisäosia ei enää ole tallella.
Hp 80 kaikesta

Nouto Helsingin Jätkäsaaresta tasarahalla tai postitus Suomeen +10 euroa/tilaus. Maksu tilisiirto/käteinen. Tarjoa!



thumbnail_IMG_1323.jpg
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
456
Noudatetaan sääntöjä, joten tulkitsen näin, että olbe saa m.2:sen ja Vartti83 loput ellei sitten Jokot halua m.2 lukuunottamatta kaikkea postitse. Laitan Jokot privaviestin ja mikäli vastausta ei tule 12h, Vartti83 katsotaan voittajaksi.
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Ei kai tässä erikseen mainittu, että kaiken ostajia suositaan. Jokot ottaa kaiken muun paitsi M2:sen. Jos ei kelpaa niiin, Vartti83 ainoa oikea tarjous minun tarjouksen jälkeen, mikä on oikein. :)

EDIT: Jahas samaan aikaan myyjä kirjoitti saman asian :)
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
602
Nouto Helsingin Jätkäsaaresta
mikä tää on?? eli nouto on ensisijäisenä pitäisi olla?????

tai postitus Suomeen???
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
456
Nouto Helsingin Jätkäsaaresta
mikä tää on?? eli nouto on ensisijäisenä pitäisi olla?????

tai postitus Suomeen???
No mikä tuossa nyt on vikana, että ihminen voi hakea itse tuotteen tai lupaan postittaa myös Suomessa? Tällä foorumilla ehdot sanoo, että ensimmäinen saa myös ostaa tuotteen.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
602
No mikä tuossa nyt on vikana, että ihminen voi hakea itse tuotteen tai lupaan postittaa myös Suomessa? Tällä foorumilla ehdot sanoo, että ensimmäinen saa myös ostaa tuotteen.
kun ilmoitat Nouto Helsingin Jätkäsaaresta,se tarkoittaa että nouto suositaan,minä ymmärän ainakin näin!
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
459
kun ilmoitat Nouto Helsingin Jätkäsaaresta,se tarkoittaa että nouto suositaan,minä ymmärän ainakin näin!
Väärin tulkittu. Jos noutoa suosittaisiin niin siinä pitäisi lukea kirjaimellisesti että noudot etusijalla.
Nyt tekstin mukaan nouto ja postitus on samanarvoisia.
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
@Valon jussi Lopeta nyt jo. Ymmärrät sen miten itse haluat ja tällä kertaa ymmärrät väärin. Sinua aiemmin tarjottiin jo koko paketistakin nouto, joten miksi edes mietit asiaa?
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
459
mistä paketista:confused::confused:
M.2 oli mennyt ekassa kommentissa noudolla, kolmannessa kommentissa meni loput. Jos noudoista vain puhutaan.
Postitarjouskin vielä välissä.

Osa tavaroista oli hinnoiteltu erikseen ja missään ei sanottu että kaiken ottajat olisi etusijalla.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
602
OK. Ehkä minä ymmärsin väärin,pyydän kaikista foorumin kaverista anteeksi,kun olemme täällä foorumilla, kyllä kilpaillaan joskus ja kuka on nopein hän saa siitä:):tup::tup::tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 280
Viestejä
4 196 330
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom