Mystinen wifi ongelma win10:ssä

Liittynyt
22.07.2019
Viestejä
36
Elikkä avasin kahden päivän jäljiltä pc:n ja siinä oli jotain windows päivityksiä asennettu, niin sen jälkeen wifi valikko on hävinnyt koko windowsista enkä saa enää wifiä käytettyä vaan pakko vetää 10m lankaa. Eli onko kellään vastaavaa ollut ja miten tämä korjataan kun en ole mikään tietokone velho:D Apu olisi ennemän kuin tervetullutta ja et miten tämä edes on mahdollista että asetuksistakin kaikki wlan jutut hävinnyt vain lentotila painike näkyy. kiitoksia etukäteen jos joku viitsii auttaa:)
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 294
Asenna ajurit uudestaan?

Katso laitehallinnasta onko siinä wifin kohdalla jotain ongelmaa? Sieltä voit myös päivittää ne ajuritkin.
 
Liittynyt
22.07.2019
Viestejä
36
Joo on ongelmaa mut se päivitys kohta on harmaa eikä voi painaa.saanko mä jostain muualta ne ajurit? Yritin parista ladata mut olivat nii viruspesäkkeen näkösiä paikkoi etten uskaltanut.
 

Freeze

Elitisti
Team Folding @ Home
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 124
Mikä vehje hoitaa wlanin? Mokkula? Emo? Tikku? Valmistaja ja malli? Vikakyselyihin pitäisi antaa tiedot mukaan, harvalla täällä on kristallipalloa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 952
Kerro mikä kone ja tyyppi kysessä tai jos erillinen WiFi palikka, niin nimi ja tyyppi, niin katsotaan tukisivulta siihen ajuri.

edit: emme tosiaan osaa arvata mistä laitteesta on kyse.
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 294
Katso siitä laitehallinnasta mikä wifi palikka siinä koneessa on, niin eiköhän siihen valmistajan sivuilta löydetä ajurit.
 
Liittynyt
22.07.2019
Viestejä
36
Wifi tulee mun tp linkin archer 6:sta ja toi mun minipc on joku amazon.de halppis acepc. Huutaa jotain generic ajuria laitehallinta
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 952
Nyt pitäisi todella saada sen laitteen tiedot, joka koneessasi vastaanottaa WiFin.
Anna tietokoneen tyyppi jos se sisältää WiFi vastaanottimen tai jos erillinen USB-tikku.

Edit: ajuri on laitekohtainen ja jos laitteesta ei ole tietoja, on ongelma saada ajuria.
 
Liittynyt
22.07.2019
Viestejä
36
Anteeksi kun olen näin tyhmä näissä mutta mistä mä nään sen? Tää kone on acepc t11 ja muuta en tiedä. Wifi toimi ennen päivityksiä moitteettomasti.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 973
Anteeksi kun olen näin tyhmä näissä mutta mistä mä nään sen? Tää kone on acepc t11 ja muuta en tiedä. Wifi toimi ennen päivityksiä moitteettomasti.
Katso jos siellä läppärin pohjassa on tarra jossa kerrotaan laitteen merkki, malli jne. Noilla jo alkaisi edes jotain tietoa löytyä.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 778
Anteeksi kun olen näin tyhmä näissä mutta mistä mä nään sen? Tää kone on acepc t11 ja muuta en tiedä. Wifi toimi ennen päivityksiä moitteettomasti.
Tässä taitaa olla samanlainen Windows päivityksen jälkeen samassa koneessa:
Drivers

Kannattaa lukea koko ketju mutta tämä taitaa olla ratkaisu:
1 install drivers
2 Put the "4345r6nvram.txt" NVRAM document under the folder C:\Windows\System32\drivers
Then restart the computer to take effect.
 
Liittynyt
22.07.2019
Viestejä
36
Joo mä latasin nuo ja monet muut ni ei se device manager suostu lataa noita:( juma et osaa kiristää. Eikä täs purkis taida olla edes winukan resetointikaan mahdollista:( hyvä oli nii kauan ku toimi vielä. Sit yhet päivitykset windowsista ja se oli siinä. Ahistaa. Mut kiitos et yrititte auttaa mut näköjään mikään ei tohon näytä tepsivän et saa nyt muija kattoo ruudut sun muut olkkarissa:D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 952
Tuosta on kovin vaikeaa löytää mitään järjellistä tukea.
Tuli mieleen jos haluat helpolla päästä tuosta ongelmasta eroon, hanki USB Wlan tikku.
Asus USB-AC51 Dual-Band langaton Wi-Fi -adapteri, AC600 - 22,00€
Tällä ratkaiset WiFi ongelmasi.

Tosin eihän tuo ongelmaratkaisun kannalta ole mikään korjaustapa.
Yksi hyvä tapa voisi olla yhteyden otto Amazon.de:lle ja pyytää heitä selvittämään ja toimittamaan sinulle linkki, mistä siihen ko. WiFi ajurin voi ladata.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 568
Viestejä
4 251 178
Jäsenet
71 345
Uusin jäsen
Suskari

Hinta.fi

Ylös Bottom