My Time At Portia

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381


Mikä? My Time At Portia
Keneltä? Pathealta ja Team17:ltä
Millainen? Simulaatio, RPG, Sandbox
Tullut koska..? Steamiin 23.1.2018

My Time At Portiania on jossakin lähteissä nimetty hauskasti Stardew Valleyn, Harvest Moonin sekä Animal Crossingin lapseksi, ja tätä se voikin olla - henkilökohtaisesti en tarkalleen tiedä, koska hankin pelin vasta.

Syy, miksi itse innostuin pelistä, on se, että peli muistuttaa tosiaan Stardew Valleytä ja sisältääkin tuttuja asioita SW:stä(kin);
  • Palauta isän työpaja kuntoon.
  • Farmaa kasveja.
  • Kasvata eläimiä.
  • Auta kyläläisiä.
  • Ystävysty kyläläisten kanssa.
Eli, periaatteessa kaikkea sitä, mitä SW:kin tarjosi mutta tämä tarjoaa samat 3D:nä. Miksikö vertaan tätä paljon SW:hen? Tietäjät tietää, SW on aloittajan lempipelejä.

Peli kustantaa tällä hetkellä 19.99€ ja on EARLY ACCESS. Painotan tuota, ettei tule "kitinää" siitä. Pelistä löytyy tällä(kin) hetkellä Twitchistä hyvä määrä striimejä, YouTubesta laajalti pelikuvaa ja pelihän on myös tulossa Switchille.

My Time At Portia on Steam
My Time At Portia by patheagames
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Hopsistakeikkaa, meikäläinen tosiaan eilen iltapäivällä/iltasella tämän tekeleen osti ja yhtä soittoa tulikin pelattua lähes 6 tuntia. Aika paljon vai vähän? No, sen päätelköön jokainen itse.

Mitäkö jäi tuosta 6:sta tunnista mieleen? No ainakin se, että tekemistä on aivan hemmetisti varsinkin jos haluaa saavuttaa pelissä max levelin, joka on toistaiseksi 100. Tähän menee muita pelaajia kuunnellen semmoinen rapiat ~300 tuntia ainakin :D Plus siihen päälle kaikki missionit ja rakennelmat niin pelikelloon tulee jokunen tunti.

Ilmapiiri on mukava ja ystävällinen pelissä, vaikka peliin sisältyy jonkun verran tappeluakin (jota en itse ole vielä kohdannut). Peli on kuin sosiaalinen chatti NPC:iden kanssa.

Lihavoidut kohdat on semmoisia, mitä on "good-to-know" :) Mutta, suosittelen tosiaan, 20 euroa EA-pelistä voi olla jollekin paljon, mutta uskon, että on joka pennin ja euron arvoinen, jos ko. genre kiinnostaa!
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Peliin lisätty anchievementit ja optimointia parannettu! :)
 
Liittynyt
13.04.2019
Viestejä
156
Tämä löytyi Humble Bundlen joulukuun paketissa. En lukenut arvioita etukäteen, mutta tämä yllätti todella positiivisesti.

Poikani (3. luokalla) on oppinut samalla englantia ja peli on todella monipuolinen.

itsellä vasta pelaaja noin tasolla 15 ja peli alkuvaiheessa, mutta jo nyt on tarjonnut paljon vastinetta rahalle.

lämmin suositus tälle pelille!
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Pitäiskö tässä saada pädi toimimaan jotenkin? Mulla ei toimi Xbox One, eikä steam controller.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
283
Pitäiskö tässä saada pädi toimimaan jotenkin? Mulla ei toimi Xbox One, eikä steam controller.
Pitäisi toimia, itse pelailen xbox onen pädilla ja ei ole ollut ongelmia. Koitas käydä työpöydän puolella ja palata takaisin peliin, muistaakseni pädi pitää tässä pelissä olla päällä ennen kuin käynnistää pelin muuten ei tunnista.
 
Liittynyt
18.05.2017
Viestejä
21 331
Pidin SW:stä kyllä MUTTA olisin pitänyt paljon enemmän, jos siinä ei olisi ollut sitä alituista kiireen tunnetta, joka ei sopinut peliin lainkaan. Etenkin energia, väsymismekaniikka ja nukkumaan kiirehtiminen otti jatkuvasti päähän. Myös tapahtumien, syntymäpäivien jne. missailu kun aikaa vaan ei ollut.

Miten tässä mahtaa tuo pelailun tahti olla?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Pitäisi toimia, itse pelailen xbox onen pädilla ja ei ole ollut ongelmia. Koitas käydä työpöydän puolella ja palata takaisin peliin, muistaakseni pädi pitää tässä pelissä olla päällä ennen kuin käynnistää pelin muuten ei tunnista.
Ohjain oli kyllä päällä. En tiedä mistä johtuu. Kikkailin pidemmän aikaa ja ei lähtenyt toimimaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 697
Viestejä
4 189 320
Jäsenet
70 783
Uusin jäsen
tolvmaister

Hinta.fi

Ylös Bottom