Minulla on Android-tabletti, mutta olen erittäin kiinnostunut iPad-laitteista ja saattaisin seuraavaksi tabletikseni ostaa iPad-laitteen. Niihin liittyen kysyn esiintyykö iPad-sovellusten kanssa samoja ongelmia kuin mitä olen Android-sovellusten kanssa kokenut. Toivon kommentteja sekä Android että iPad-laitteista.
- En saanut Android-laitteellani toimimaan sellaista kuvankaappausohjelmaa, jolla kuvakaappauksen saisi vyörytettyä PDF-dokumentissa ruudussa näkyvän kuva-alueen ulkopuolelle. Joku neuvoi minua jo, että Drop box ohjelmassa olisi haluamani kuvakaappaus. Asensin ohjelman, mutta en etsimällä etsimälläkään löytänyt tällaista toiminnallisuutta. Olisin kiitollinen, jos joku opastaisi sen löytymisessä. Miten asian laita on iPad/iPhone-laitteissa? Saako siihen vyörytettävää kuvakaappausta millään ohjelmalla?
- Toimiiko iPad-laitteissa Adobe Acrobat DC, siis ammattitasoinen PDF-dokumenttien, jollainen saatavissa Mac ja Windows-koneisiin? Sain käsityksen, että DC-versio olisi saatavana eikä vain Reader. Olisi suuri puute, jos iPad-laitteisiin ei saisi DC-versiota.
- Miten toimii Flash iPad/iPhone-laitteissa? Itselläni on ongelma nettiohjelma Ristikkorenki.net 1.0 kanssa. Kyse on siitä, että kun käynnistää sovelluksen, ohjelman kaipaama näppäimistö ei automaattisesti tule käyttöön. Android-laitteilla saa tuon tyydyttävällä tasolla ratkaistua FlashFox-selaimella. Onko sama ongelma iPad-laitteissa? Onko sille mitään ratkaisukeinoa?
Viimeksi muokattu: