• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

BF Muumi tuotteita

Tuote: Mukeja, pyyheliinoja yms
Tarjoushinta: -40% (+alekoodilla WELCOME15 lisäale). Esimerkiksi 2 mukille postikuluineen yhteishinta 31,30€
Normaalihinta:100%
Kauppa: Fiskarin ylläpitämä Muumikauppa
Voimassa: ?
Linkki: Black Friday | Moomin Arabia

Kommentti tarjouksesta:
Ainakin isompaa aakkosmukia tarjouksessa, myös jotakin muuta sekalaista tavaraa. Toimituskulut 5,90€ pakettiautomaattiin ja 80€ tilaukseen ilmainen toimitus

1764058612301.png

Aika poskettomia lähtöhinnat tuossa "halvemmassa" Aakkos-muumimukissa. Noita on saanut Cittarista tarjouksessa reilun 10€ hintaan, kun taas sitä perinteistä muumimukia Cittarin tarjouksessa parhaimmillaan vajaa 20€.

Okei. Itse en ole moisia koskaan ennen ostanut, niin hinnat on aivan vieraita. Mikäli jostain muualta löytyy edullisemmin, niin linkejä otetaan auliisti vastaan :thumbsup:

Okei. Itse en ole moisia koskaan ennen ostanut, niin hinnat on aivan vieraita. Mikäli jostain muualta löytyy edullisemmin, niin linkejä otetaan auliisti vastaan :thumbsup:
En kritisoinut itse tarjousta vaan tuota lähtöhintaa mikä tuntuu näissä BF tarjouksissa auttamatta olevan aivan keksittyjä. Tuo varmasti halvin tarjous tällä hetkellä.

Ei kai tehtaan myymälä koskaan kilpaile oikeiden asiakkaiden kanssa hinnasta. Sen jälkeen ei tule enää isoja tilauksia tai pitää voidella enemmän myyntipuolella. Ainoo poikkeus on kai tosi satunnaiset varaston tyhjennykset.
"Mitä kalliimpi lahja sitä parempi jättää hintalappu pakettiin".

Aika poskettomia lähtöhinnat tuossa "halvemmassa" Aakkos-muumimukissa. Noita on saanut Cittarista tarjouksessa reilun 10€ hintaan, kun taas sitä perinteistä muumimukia Cittarin tarjouksessa parhaimmillaan vajaa 20€.

Aivan normaalihinta tuo 24,90€ on ollut jo pidempään noilla aakkosmukeilla. Samalla hinnalla mm. Tokmanni/Prisma niitä myy (Citymarket näköjään hieman kalliimmalla jopa), eli ei Arabian hinnatkaan ole mitenkään erikoisemmat. Jos olet jostain 10€ nähnyt vuoden sisällä, niin on kieltämättä ollut hieno tarjous - itse en ole törmännyt enää näihin 10€ muumimukitarjouksiin. En itseasiassa varmaan ikinä noiden 0,4l kohdalla, noiden perinteisten pienempien muumimukien kohdalla se oli tarjoushinta muutamia vuosia sitten.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 996
Jäsenet
80 391
Uusin jäsen
Zaalto

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom