Olen kasaamassa/päivittämässä kotistudiota ja haluaisin kysyä suosituksia emolevystä ym. tarvikkeista, joita tarvitsen kootakseni Windows 11 paketin. Tarvitsen siis koneen, joka pyörii: "Cubase 13 Pro + Apollo Solo + Thunderbolt" kombinaatiolla riittävästi ja täyttää puoliammattimaisen kotistudiotarpeen, onko ehdotuksia? Käytän yleensä Waves ym. muiden valmistajien VST- plugareita kuin myös UAD plugareita.(Minulla on Apollo Solo thunderbolt liitännällä.) Vanha emo Asus Z170 A ja Intel i7 ovat riittäneet tähän asti, mutta nyt olisi tarve uudistaa koko järjestelmä.
Haluaisin kasata emon, jossa ei olisi heti uutena yhteensopivuusongelmia thunderboltin ja Apollon kanssa. Olen tutkinut vähän laitteita ja yrittänyt etsiä netistä tietoja, olen saanut mielessäni kasaan tällaisen esimerkkikombinaation:
Emolevy: Gigabyte Z790 GAMING X AX
Prosessori: Intel Core i5-13600K(Voin päivittää myöhemmin nopeammaksi)
Kovalevyt: 2 x Samsung evo 870(Myös NVME harkinnassa)
Muistit: on vielä auki?
Thunderbolt kortti: Gigabyte GC-MAPLE-RIDGE
Kertokaa mielellään kokemuksia ja vinkkejä, erityisesti Apollo Solo ja Thunderbolt käyttäjien kokemukset.
Haluaisin kasata emon, jossa ei olisi heti uutena yhteensopivuusongelmia thunderboltin ja Apollon kanssa. Olen tutkinut vähän laitteita ja yrittänyt etsiä netistä tietoja, olen saanut mielessäni kasaan tällaisen esimerkkikombinaation:
Emolevy: Gigabyte Z790 GAMING X AX
Prosessori: Intel Core i5-13600K(Voin päivittää myöhemmin nopeammaksi)
Kovalevyt: 2 x Samsung evo 870(Myös NVME harkinnassa)
Muistit: on vielä auki?
Thunderbolt kortti: Gigabyte GC-MAPLE-RIDGE
Kertokaa mielellään kokemuksia ja vinkkejä, erityisesti Apollo Solo ja Thunderbolt käyttäjien kokemukset.