• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Muoto painopeitto 150x200 cm, Masku, 10€

Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 665
onko noi lähtöhinnat ihan todellisia? 529€ tuoli 29€ :lla ja muitakin esimerkkejä on lukemattomia
Näistä pitäisi pommittaa joka päivä jotain raporttia kuluttaja-asiamiehellä tai mikä taho näitä ikinä vahtiikaan. Tosin tuo on ollut tyylinä jo niin pitkään, että eihän näihin kukaan oikeasti puutu.
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
924
Eiköhän tuo ovh. kusetusta ole, mutta tuohon hintaan otin silti yhden terassille :D
Mietin samaa, mutta kuvan perusteella tuo romahtaa ekalla istumisella (ellei kiinteästi ruuvaa terassiin) niin jäi tilaamatta. Toki ovh huomioiden se on tehty arvokkaista jalometalleista niin kultakauppiaille myymällä nettoaa monta sataa euroa?

Ei Masku tunnu oppivan näistä paska-alennuksista vaikka ukaaseja saanutkin.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
424
Ei mulle ainakaan vielä ole tullut tilausvahvistusta tai nouto-ohjeita. Toisaalta siinä sanottiin että menee pari päivää.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 745
Saiko kukaan koskaan noutaa tilaustaan myymälästä?
Tuli ilmoitus, että "kiitos tilauksestasi, käsittelemme sen 2 arkipäivän kuluessa ja sen jälkeen saat erillisen tilausvahvistuksen". Tuota vahvistusta ei ole ainakaan vielä kuulunut.

Ei niitä tosin tainnut edes olla suoraan myymälöissä, vaan toimittavat ne jostakin keskusvarastolta noudettavaksi valitusta myymälästä, jos siis koskaan toimittavat. Rahat tosin lähti saman tien. :D
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
424
Ei niitä tosin tainnut edes olla suoraan myymälöissä, vaan toimittavat ne jostakin keskusvarastolta noudettavaksi valitusta myymälästä, jos siis koskaan toimittavat. Rahat tosin lähti saman tien. :D
Kyl niitä kuulemma oli ihan myymälöissäkin jonkinverran, ainakin yksi tuttu kävi noutamassa samantien kun asiasta vinkkasin.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 745
Kyl niitä kuulemma oli ihan myymälöissäkin jonkinverran, ainakin yksi tuttu kävi noutamassa samantien kun asiasta vinkkasin.
Ok, mulla siellä luki joku keskusvarastotoimitus tms, mutta se varmaan johtui sitten siitä, ettei ollut juuri siinä valitussa myymälässä niitä.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
424
Ok, mulla siellä luki joku keskusvarastotoimitus tms, mutta se varmaan johtui sitten siitä, ettei ollut juuri siinä valitussa myymälässä niitä.
Varmaan ne netin kautta ostetut ovat keskusvarasto-toimituksia, ja sitten nämä kaupoilla omat varastonsa mitä myyvät myymälöissä. Näin ainakin luulisin.
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
76
Kävin tänään Joensuusta peiton hakemassa. Sinne jäi vielä 5kg, 7kg ja 9kg peittoja vaikka netti näyttää nollaa.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
102
Ite tilasin 7kg peiton noudettavaksi myymälästä eilen 14. päivä. Tilauksen jälkeen vahvistus-sivulla luki että toimitus 7-14pv vaikka kyseisessä myymälässä oli kyseisiä peittoja suoraan haettavana. Noh, saa nähdä millon tulee lisätietoa saatavuudesta :hmm:
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 745
Tuli ilmoitus, että "kiitos tilauksestasi, käsittelemme sen 2 arkipäivän kuluessa ja sen jälkeen saat erillisen tilausvahvistuksen". Tuota vahvistusta ei ole ainakaan vielä kuulunut.
Nyt tuli tilausvahvistus.
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
239
Onko kenelläkään tullut tampereen seudulla viestiä että tilaus olisi noudettavissa?
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
736
Tänne tuli tilausvahvistus, eiköhän se pari päivää ota että noudettavissa.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Haettu peitto. Aivan surkeaa laatua, kun vertaa tytön omaa, joka toki huomattavasti kalliimpi.
 

848

Liittynyt
01.07.2021
Viestejä
29
Haettu peitto. Aivan surkeaa laatua, kun vertaa tytön omaa, joka toki huomattavasti kalliimpi.
Mä luulen, että tälläinen kympin kapine sopiikin korkeintaan siihen, että testaa saako paniikkikohtausta painopeiton alla vai ei. Jos tuntuu mieluisalle, niin ei harmita panostaa lähemmäs kymmenkertaista summaa laadukkaaseen peittoon.

Nettisivu väitti, että Lanternan myymälässä Helsingissä näitä olisi, mutta kuulemma sivu näyttää saldoa, vaikka juuri kyseistä tietynpainoista peittoa ei olisikaan myytävänä. 5kg peittoja siellä oli tänään, kun 7kg kävin hakemassa. Pistivät tulemaan keskusvarastolta, ja arvioivat ensi viikolla saapuvaksi. Piti kuitenkin maksaa jo tilausvaiheessa.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Mä luulen, että tälläinen kympin kapine sopiikin korkeintaan siihen, että testaa saako paniikkikohtausta painopeiton alla vai ei. Jos tuntuu mieluisalle, niin ei harmita panostaa lähemmäs kymmenkertaista summaa laadukkaaseen peittoon.
Tämä se oma ajatus alunperin olikin. Lähinnä nyt tuo OVH hinta tässä naurattaa. Ei se tytön 3kgn peitto nyt sentään noin kallis ollut, mutta huomattavasti mukavampi. Masku on Masku. Kysyin samalla reissulla 4000€ sohvasta tarjouksen. Hinta tippui 2500€
 
  • Tykkää
Reactions: 848

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 745
Mä luulen, että tälläinen kympin kapine sopiikin korkeintaan siihen, että testaa saako paniikkikohtausta painopeiton alla vai ei. Jos tuntuu mieluisalle, niin ei harmita panostaa lähemmäs kymmenkertaista summaa laadukkaaseen peittoon.
Nimenomaan. Tähän mennessä olen käyttänyt aina untuvapeittoja, mutta hypen myötä tekee mieli kokeilla myös painopeittoa. Ei viitsi suoraan ostaa jotain Tempurin 200€ peittoa, kun ei ole mitään aiempia kokemuksia, joten tähän saumaan osuu loistavasti tällainen kympin versio. Ei tuolta voi tietenkään odottaa täysin samaa tunnetta, mutta eiköhän tällä saa kuitenkin ihan hyvin osviittaa siitä kannattaako sijoittaa enemmän laadukkaampaan versioon. Kymppi sinne tai tänne.

Se Maskun ilmoittama ovh oli kakkelia, kuten firman kaikissa muissakin tuotteissa. Todellisuus lienee jossakin 29-39e kieppeillä. Maskun omistaja Toivo Sukari on niin kiero mies, että herran paskakin ilmestyy eri paikkaan kuin minne mies kyykistyy. :D
 
Liittynyt
12.04.2022
Viestejä
712
onko noi lähtöhinnat ihan todellisia? 529€ tuoli 29€ :lla ja muitakin esimerkkejä on lukemattomia
Maskulla ei ole mitkään "lähtöhinnat" koskaan totuudenmukaisia. Kusettaa noilla keksityillä lähtöhinnoilla ja aina muka kauhea ale.
Hyi helvetti! Onhan tuo saanut sakotkin, mutta tuulipukukansa kun uskoo aleprosentteihin, niin piankos semmoinen on maksettu.
Varmaankin laskevat moiset pikkusummat vain markkinointibudjettiin... :poop:


Tämä se oma ajatus alunperin olikin. Lähinnä nyt tuo OVH hinta tässä naurattaa. Ei se tytön 3kgn peitto nyt sentään noin kallis ollut, mutta huomattavasti mukavampi. Masku on Masku. Kysyin samalla reissulla 4000€ sohvasta tarjouksen. Hinta tippui 2500€
Ja sittenkin jäi hintaa liikaa... :psmoke:
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 407
Tilasin ensimmäisellä tilauksella (maanantai-iltana) yhden peiton ja toisella kaksi (tiistaiaamuna). Ensimmäisestä tuli tilausvahvistus keskiviikkona, jälkimmäisestä ei ole vielä näkynyt. Maskun sivuilla en myöskään näe chättiä missään. Mitenhän tuonne aspaan saisi (viestillä) yhteyden? Sivuilla näkyi vain (maksullinen) puhelinnumero.
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
72
Te jotka päässyt näitä peittoja jo testailemaan, niin onks näist mihinkään vai onko iha roskatavaraa? 2 peittoa tuli tilattua ni kehtaako näitä nyt sitten hakea..?
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
76
Itse tykkään ohuista peitoista ja ajaa mielestäni asiansa hyvin. Lakana päälle ja peiton alle. En ymmärrä, mistä tulee nämä "ihan paska laatu" kommentit. En ainakaan nukkuessa huomaa eroa edellisiin kalliimpiin peittoihin. En tosin tutkinut saumoja ja materiaalia juurikaan ennen kuin otin käyttöön.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Te jotka päässyt näitä peittoja jo testailemaan, niin onks näist mihinkään vai onko iha roskatavaraa? 2 peittoa tuli tilattua ni kehtaako näitä nyt sitten hakea..?
Ajaa se ihan asiansa. Laatu nyt ei ole mikään paras, mutta kyllähän hinta sen jo kertoo. Kuten tuossa yllä sanotaankin, et lakanan sisällä ei ne saumat yms tunnu. Isoin ero omasta mielestä kalliimpaan on pehmeys ja se, että kalliimmassa ”painot” jaettu jotenkin tasaisemmin, eikä ”painot” tunnu niin selkeästi.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 407
Joko porukka on saanut peitot? TIlausvahvistusten jälkeen ei ole itselle kuulunut vielä mitään. Toimitus piti olla 2-6 päivää.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 398
onko noi lähtöhinnat ihan todellisia? 529€ tuoli 29€ :lla ja muitakin esimerkkejä on lukemattomia
Alin hinta viim. 30 pv aikana 99 €
Ei. Masku on varmaan pahin hintojen pumppaaja ja loputon loppuun myyjä ja saanut uhkasakkojakin asiasta. Toki jos tuon tuolin juuri haluaa ostaa niin eikai siinä mutta ei ehkä kannata tuijotella hintalappua ja luulla saavansa 500e design tuolin 29 eurolla. En ihmettelis vaikka tuossa 29 eurossa on maskulla vielä myyntikatetta.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 407
Itse asiassa sain itsekin tekstarin tilauksen saapumisesta klo 13.41.
 
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
498
Onko kukaan käyny myymälässä, onko niitä hyllyssä? Ovatten tämän(kin) viikon kuvastossa eikä jaksais turhaan mennä geelitukkien juttusille
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
102
Sama juttu eli 17.11. tuli vahvistusviesti mut eipä oo kuulunu mitään sen jälkeen. Toisaalta ollaan vielä sen 2-6pv sisällä joten vielä en suutu :whistling:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
548
Satuin kattomaan ton vahvistusviestin, oli mennyt puhelinnumero väärin..
Soitin Maskun asiakaspalveluun, ja kappas, eilen oli viesti lähtenyt. Tietenkin väärään numeroon, joten ei tavoittanut minua.
Peitot sai hakea pois.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
609
Tänne tuli peitto noutopisteeseen viikko tilauksesta. Seuraavaks pitäis varmaan löytää tälle pussilakana.
 

848

Liittynyt
01.07.2021
Viestejä
29
Viime viikon torstaina tilasin Maskusta, kun ei niillä ollutkaan näitä hyllyllä (vaikka nettisivu väitti näin). Vielä ei ole kuulunut mitään
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
102
Nyt tuli tännekin noudettavaksi. 9 työpäivää tilauksesta ja vahvistuksesta 5pv :tup:
 
Liittynyt
12.11.2018
Viestejä
804
Palauttivat summan äsken tilille ilman mitään peruutus yms viestejä. Soitin aspaan ja sanoivat, että tuote oli valitettavasti myyty loppuun.
 
Liittynyt
26.11.2020
Viestejä
424
Kai tuosta jonkin sortin valituksen saisi väsättyä.

Mutta lohdutuksen sanana, tuo peitto oli aika paska, verrattuna jokunen vuosi sitten Puuilosta neljällä kympillä(?) ostettuun. Maskun versio tuntui myttäänttyvän oudosti nukkuessa, ei pysynyt yhtään ryhdissä lakanan sisällä. Myös kuulat tuntuivat olevan liikkuvampia. Poistui ainakin omasta käytöstä.
 
Liittynyt
11.12.2022
Viestejä
239
Heitin omani viikon sisällä roskiin kun alkoi vuotamaan hiekkoja pihalle, aika 0/5 kokemus
 

uffee

Tukijäsen
Liittynyt
26.07.2017
Viestejä
190
Täällä kymppikilonen toiminut ihan ok, eikä ole vuotanut pihalle, vaikka koiratkin on yrittäneet nakertaa täkin reunasta. Tuntuu olevan mukava ohut verrattuna vaimon Amazon versioon, kun yleensä ei tule edes täkkiä käytettyä öisin.
 

848

Liittynyt
01.07.2021
Viestejä
29
Palauttivat summan äsken tilille ilman mitään peruutus yms viestejä. Soitin aspaan ja sanoivat, että tuote oli valitettavasti myyty loppuun.
Luulin, että itsellä on sama tilanne edessä, mutta jostain saivatkin kaivettua mulle vielä peiton. Sulla ois periaatteessa oikeus vaatia kateoston hyvitystä. Olin itse Kuluttajasuojaan jo valmiiksi yhteydessä. Siellä sanottiin, ettei tarvitse edes ostaa sitä v astaavaa tuotetta, olisi silti oikeus tuohon erotukseen. Ja koska masku hinnoitteli normihinnat peitoille aika huokeiksi... 7kg oli muistaakseni normihinnaltaan 169e tai 179e. Niin puhelimessa neuvoivat, että erotus olisi silloin tuo 159-169e :D Mutta en päässyt asiasta Maskun kanssa vääntämään kättä,kun tosiaan löysivät sen peiton jostain varaston perukoilta.

" Kuluttajalla voi olla oikeus niin sanottuun kateostoon, jos tuotetta ei voida toimittaa lainkaan, vaikka tuotteen tilausvahvistus on tullut. Kateostossa saamatta jäänyt tuote ostetaan toiselta yritykseltä ja verkkokaupalta pyydetään tuotteen hinnanerotuksesta hyvitys."
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 637
Viestejä
4 222 127
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom