Mun kouluprojektina oleva kysely

Koulussaki on tehtävänä tehdä jokin kysely, niin itse otin PC:ihin liittyvän aiheen.
Linkki alla:

Formsiin

Toivottavasti tämä ei riko sääntöjä. Olen siis 15v kurkelan koulusta, jos joku haluaa tietää.

Hei! Ihan hieno kysely.

Jos Sampsa ei hyväksy tätä, niin ehdotan, että pidät jo laitetut tulokset ja juokset :D
Eiköhän niillä saa tarpeeksi vastauksia.

--

Oikeissa kyselyissä on vaan selkeämmin merkitty, kuka tekee kyselyä ja miten häneen saa yhteyttä.
Lisäksi nykyään pitää olla tieto, mihin kyselyn tuloksia käytetään. Se sinulla onkin (koulutyö).
Ja lisäksi pitää olla tieto, keräätkö henkilötietoja miten säilytät ne. Parempi olisi, että siellä ei tallenneta esim. vastaajien sähköpostia mihinkään.

--

Ja jos sinne tulee pelleilyvastauksia, näin se on oikeassa elämässä myös.

Hei! Ihan hieno kysely.

Jos Sampsa ei hyväksy tätä, niin ehdotan, että pidät jo laitetut tulokset ja juokset :D
Eiköhän niillä saa tarpeeksi vastauksia.

--

Oikeissa kyselyissä on vaan selkeämmin merkitty, kuka tekee kyselyä ja miten häneen saa yhteyttä.
Lisäksi nykyään pitää olla tieto, mihin kyselyn tuloksia käytetään. Se sinulla onkin (koulutyö).
Ja lisäksi pitää olla tieto, keräätkö henkilötietoja miten säilytät ne. Parempi olisi, että siellä ei tallenneta esim. vastaajien sähköpostia mihinkään.

--

Ja jos sinne tulee pelleilyvastauksia, näin se on oikeassa elämässä myös.
Ei kerätä henkilötietoja. Opettaja halusi, että ei kerätä sähköposteja

Statistiikka

Viestiketjuista
297 642
Jäsenet
81 350
Uusin jäsen
ilkkav

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom