- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 486
Mua alkanut kiinnostaa hirveästi, että perustais sivutoimisen yrityksen(ainakin alkuun), jolla tekis Mocap animaatioita ja myisi niitä eteenpäin. Joko valmiita purkitettuja animaatioita tai tilaustyönä uusia. Varmasti olisi kysyntää Unreal/Unity rintamalla ja mahd. muutenkin.
5000e maksais kokovartalopuku, joka toimis ilman kameroita. Siihen hiukan yli 2000e lisää ja olisi vuoden lisenssi. Tuon kun tilausi muutaman ihmisen kanssa, saisi hinnastakin jonkin verran pois. Varmasti maksaisi itsensä takaisin hyvälläkin aikavälillä. Tarvetta on todella paljon kyseiselle toiminnalle ympäri maailman.
Laitetta toimittaisi Shadow Motion Capture System tai Xsens MVN - Products - Xsens 3D motion tracking
Itsellä kokemusta Unreal Enginestä ja toivoisinkin, että jos löytyisi joku Unitysta tietävä ja 3DS max/Maya tietäjä niin olisi hyvä tiimi kasassa.
Vaikka aika ohut aloitus niin kiinnostaisi ihan tosissaan moinen sivubisnes. Pistäkää vaikka privaviestiä tai mailia osoitteeseen juha.ojala@deliciouscookieproduction.com mikäli asia alkoi kiinnostamaan ja jutellaan tarkemmin . Jokin yhteinen pankkilaina mahdollinen, mikäli tarvetta.
5000e maksais kokovartalopuku, joka toimis ilman kameroita. Siihen hiukan yli 2000e lisää ja olisi vuoden lisenssi. Tuon kun tilausi muutaman ihmisen kanssa, saisi hinnastakin jonkin verran pois. Varmasti maksaisi itsensä takaisin hyvälläkin aikavälillä. Tarvetta on todella paljon kyseiselle toiminnalle ympäri maailman.
Laitetta toimittaisi Shadow Motion Capture System tai Xsens MVN - Products - Xsens 3D motion tracking
Itsellä kokemusta Unreal Enginestä ja toivoisinkin, että jos löytyisi joku Unitysta tietävä ja 3DS max/Maya tietäjä niin olisi hyvä tiimi kasassa.
Vaikka aika ohut aloitus niin kiinnostaisi ihan tosissaan moinen sivubisnes. Pistäkää vaikka privaviestiä tai mailia osoitteeseen juha.ojala@deliciouscookieproduction.com mikäli asia alkoi kiinnostamaan ja jutellaan tarkemmin . Jokin yhteinen pankkilaina mahdollinen, mikäli tarvetta.
Viimeksi muokattu: