Mitä muistiinpanosovelluksia käytätte?
Tykkään käyttää Microsoft OneNotea, mutta siinä on yksi iso puute. Muistutuksia ei pysty asettamaan paitsi Outlookin kanssa. En halua integroida tuota Outlookiin, koska en halua täyttää sitä millään to-do-tauhkalla.
Nyt teen One Notella kaikki to-do-listat, mutta haluaisin kirjata sinne myös jotain juttuja tyyliin "tarkista asian x tilanne tammikuussa". Tämän tyyppiselle muistiinpanolle on pakko olla joku muistutusominaisuus, koska muuten aivan varmasti homma jää tekemättä tai tulee tehtyä myöhässä. En myöskään halua laittaa tällaista muistutusta kiireellisimpien asioiden joukkoon hyppimään silmille kuukausia etuajassa.
One Note on myös todella näppärä screenshottien kanssa ja se onkin yksi syy miksi siitä tykkään. Näppäinyhdistelmällä WIN+Shift+S pystyy suoraan valitsemaan ruudulta haluamansa leikkeen ja liittämään sen ctrl+v:llä muistiinpanoihin.
Microsoft on kyllä saanut aikaan loistavan softan, mutta miksi pirussa sinne ei niitä muistutuksia saa?
Tykkään käyttää Microsoft OneNotea, mutta siinä on yksi iso puute. Muistutuksia ei pysty asettamaan paitsi Outlookin kanssa. En halua integroida tuota Outlookiin, koska en halua täyttää sitä millään to-do-tauhkalla.
Nyt teen One Notella kaikki to-do-listat, mutta haluaisin kirjata sinne myös jotain juttuja tyyliin "tarkista asian x tilanne tammikuussa". Tämän tyyppiselle muistiinpanolle on pakko olla joku muistutusominaisuus, koska muuten aivan varmasti homma jää tekemättä tai tulee tehtyä myöhässä. En myöskään halua laittaa tällaista muistutusta kiireellisimpien asioiden joukkoon hyppimään silmille kuukausia etuajassa.
One Note on myös todella näppärä screenshottien kanssa ja se onkin yksi syy miksi siitä tykkään. Näppäinyhdistelmällä WIN+Shift+S pystyy suoraan valitsemaan ruudulta haluamansa leikkeen ja liittämään sen ctrl+v:llä muistiinpanoihin.
Microsoft on kyllä saanut aikaan loistavan softan, mutta miksi pirussa sinne ei niitä muistutuksia saa?