Myyty MSI RX 6900 XT GAMING Z TRIO OULU/Ii/Pohjois-Pohjanmaa

Tuote: MSI RX 6900 XT GAMING Z TRIO
Hinta: 350
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä, vuosi sitten.
Kuitti löytyy (takuu voimassa):Nope
Muuta huomioitavaa:

Toimintakuntoinen, olen vaihtanut tästä lämpötahnat 2 kertaa omistukseni aikana, ja muutenkin pitänyt siistinä.

Ainoa mainittava on se että jos haluaa pitää näytönohjaimen stabiilina tietyissä peleissä, olen sitä hieman alikellottanut, mutta ei ole vaikuttanut juurikaan peliperformanssiin.

Kulkeutuu ilmaiseksi ouluun, ja miksen voisi tämän vaikka postittaa tarvittaessa.

Myynnissä myös muissa ilmoituspalveluissa tori ym.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Ii/Oulu/Pohjois-Pohjanmaa
Toimitustapa:Nouto/Kuljetus/posti
Maksutapa:Käteinen/tilinsiirto/ym

8836-top.jpg

Tarjous riippuu siitä, mitkä on ne epästabiilit pelit? Ja milloin niitä on pelattu/onko esim. tullut patchiä peliin tai ajureihin

Tarjous riippuu siitä, mitkä on ne epästabiilit pelit? Ja milloin niitä on pelattu/onko esim. tullut patchiä peliin tai ajureihin
Lähinnä raskaimmat AAA pelit, ja tuntuu toimivan parhaiten vanhoilla Amd ajureilla. Mutta siis itsellä toimii kaikki pelit hieman alikellotettuna.

Tarjotaan 280€+ postit ettei offtopiikiks. Mutta Itellä Gigabyten 6900xt malli ja esim pubgi kaatuu satunnaisesti vakiokelloilla. Powerlimitti, muistit ja kellot tappii(sopivasti),. Toimii vakavammin . Eli nähtävästi suunnalla ei oo väliä mihin liikuttaa, mutta vakiona jostain syystä pientä epävakautta pelistä riippuen voi löytyä😅😅

Tarjotaan 280€+ postit ettei offtopiikiks. Mutta Itellä Gigabyten 6900xt malli ja esim pubgi kaatuu satunnaisesti vakiokelloilla. Powerlimitti, muistit ja kellot tappii(sopivasti),. Toimii vakavammin . Eli nähtävästi suunnalla ei oo väliä mihin liikuttaa, mutta vakiona jostain syystä pientä epävakautta pelistä riippuen voi löytyä😅😅
Kiitos tarjouksesta, mutta toistaiseksi olen saanut parempia tarjouksia 👍

Statistiikka

Viestiketjuista
274 590
Jäsenet
77 209
Uusin jäsen
Jurbs

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom