Myyty MSI RTX 3090 Gaming X Trio *Klaukkala*

Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
252
Myytävä tuote: MSI RTX 3090 Gaming X Trio
Hinta: 2500e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 30.8.2021 Jimms
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä 3v ostopäivästä
Muuta huomioitavaa: Hyvä kuntoinen huippu näytönohjain, ei räpelletty millään tavalla. Mukaan ostolaatikko hilppeineen ja kuitti sähköisesti kauppojen jälkeen. Vaihdossa en tarvitse mitään. Turhat tarjoukset voi jättää pois, tämä kortti maksaa kaupassa n.3100e ja saatavuus on huono. Omaan Zotacin korttiin sain juuri vesiblokit niin tätä en enää tarvitse.


Myynnissä myös tori.fi

Linkki tuotteeseen:

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Klaukkala
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto


*Myyty Tori.fi*
 
Viimeksi muokattu:
Hmm. Minulla on myös Zotac-kortti ja halusin vaihtaa lämpöpastani, mutta minulle kerrottiin, että uudet Zotacin lait kieltävät kortin avaamisen, koska takuu päättyy :(
 
Hmm. Minulla on myös Zotac-kortti ja halusin vaihtaa lämpöpastani, mutta minulle kerrottiin, että uudet Zotacin lait kieltävät kortin avaamisen, koska takuu päättyy :(


Ilmoitusta ylöspäin. Nämä offtopic keskustelut kannattaa jatkossa käydä niille tarkoitetulla alueella mutta vastaan vielä sen verran että tutkin asiaa ja Zotac oli muuttanut takuu käytäntöä ja näin ollen jäähyä ei saisi irroittaa. Mutta tuotteessa ei ole mitään warranty void tarraa tms. niin eivät kyllä saa mitenkään selville vaikka jäähyn olisi käyttänyt irti. Ja Suomessa on tosi hyvä virhe vastuu, 3000e tietokoneen osa ei saa hajota kovin lyhyellä käytöllä..

Tosiaan myynnissä oleva MSI on täysin räpeltämätön kortti ettei kukaan nyt sekoita näitä kortteja tämän keskustelun takia.
 

Statistiikka

Viestiketjut
254 198
Viestejä
4 423 325
Jäsenet
73 300
Uusin jäsen
Joonaxx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom