Tuote: MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X (MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X Specs)
Hinta: 450€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2021/?? Ei tarkempaa tietoa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Tästä suoraan käytöstä myyntiin 3080 Ti 12gb. Pysynyt hyvin viileänä ja omassa käytössä ei kummempia ongelmia. Aikaisempikaan käyttäjä ei ole maininnut mistään.
Huomioitavaa, että BIOS kytkin ei toimi, eli ainoastaan Silent bios boottaa. Tällä ei ole mitään käytännön merkitystä, sillä tämä kytkin säätää tässä ainoastaan fan curvea. Sen voi siis itse asettaa vaikka Afterburnerista haluamakseen (kuten olen itse tehnyt).
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto tai mahdollisesti toimitus Otaniemi, Tapiola, Helsinki välillä.
Maksutapa: MobilePay tai käteinen
Hinta: 450€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2021/?? Ei tarkempaa tietoa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:
Tästä suoraan käytöstä myyntiin 3080 Ti 12gb. Pysynyt hyvin viileänä ja omassa käytössä ei kummempia ongelmia. Aikaisempikaan käyttäjä ei ole maininnut mistään.
Huomioitavaa, että BIOS kytkin ei toimi, eli ainoastaan Silent bios boottaa. Tällä ei ole mitään käytännön merkitystä, sillä tämä kytkin säätää tässä ainoastaan fan curvea. Sen voi siis itse asettaa vaikka Afterburnerista haluamakseen (kuten olen itse tehnyt).
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: Nouto tai mahdollisesti toimitus Otaniemi, Tapiola, Helsinki välillä.
Maksutapa: MobilePay tai käteinen