Myyty Msi RTX 3070 gaming x trio // hki *varattu

Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
25
Myytävä tuote: Msi RTX 3070 gaming x trio
Hinta: 350
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä just, alkuperä jimms
Kuitti löytyy (takuu voimassa): on ja on
Muuta huomioitavaa: Kortissa edellisen omistajan toimesta tupakanhaju, kun ilmeisesti sisällä poltettu. Siksi menee halvalla eteenpäin. Itsellä ei ole intoa puhdistaa tätä kauttaaltaan.
ostettu 04.02.2021 alunperin. Takuu vielä noin vuoden.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: nouto / posti
Maksutapa: mobilepay


Kuva:
B1CE0AD7-1137-405A-B38F-2263764E83E9.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Myytävä tuote: Msi RTX 3070 gaming x trio
Hinta: 350
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä just, alkuperä jimms
Kuitti löytyy (takuu voimassa): on ja on
Muuta huomioitavaa: Kortissa edellisen omistajan toimesta tupakanhaju, kun ilmeisesti sisällä poltettu. Siksi menee halvalla eteenpäin. Itsellä ei ole intoa puhdistaa tätä kauttaaltaan.
ostettu 04.02.2021 alunperin. Takuu vielä noin vuoden.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: nouto / posti
Maksutapa: mobilepay


Kuva:
Kyllä mun mielestä tollasesta hajusta pitäs ilmottaa myyntitekstissä. Kyllä mua ainaki ottas päähän ostaa tollanen kortti mikä löyhkää röökille. Itse joskus ostin kortin mikä hais ihan ummehtuneelle ja ei sitä voinu pitää koneessa kiinni mikä on pöydällä. Joutu tekee useemman ipa kylvyn että haju lähti pois
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
25
Kyllä mun mielestä tollasesta hajusta pitäs ilmottaa myyntitekstissä. Kyllä mua ainaki ottas päähän ostaa tollanen kortti mikä löyhkää röökille. Itse joskus ostin kortin mikä hais ihan ummehtuneelle ja ei sitä voinu pitää koneessa kiinni mikä on pöydällä. Joutu tekee useemman ipa kylvyn että haju lähti pois
Jep, just tätä, että ei välttämättä kovin helposti edes lähde, ja pienessä kämpässä kun pyöräyttää päälle niin helposti tuo itseä ainakin normikäytössä ärsyttää kun vieressä käryää.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Jep, just tätä, että ei välttämättä kovin helposti edes lähde, ja pienessä kämpässä kun pyöräyttää päälle niin helposti tuo itseä ainakin normikäytössä ärsyttää kun vieressä käryää.
Joo ymmärrän kyllä. Todella vaikee saada hajuja pois. Itellä meni purkki ipaa ja paljon paineilmaa et sa hajut pois
 

Arska

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 189
Kortti osina ilman tuulareita tiskikoneeseen ”70c kattilapesu” ohjelmalla, niin lähtee hajut
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 221
Viestejä
4 228 812
Jäsenet
71 187
Uusin jäsen
kyynel

Hinta.fi

Ylös Bottom