Myyty MSI RTX 3060 Ti ventus x2, Oulu

Liittynyt
07.09.2022
Viestejä
57
Myytävä tuote: Myynnissä koneessa tälläkin hetkellä hyvin pelaava MSI:n rtx 3060 ti. Olen itse ostanut käytettynä alkuperäiseltä ostajalta ja hän taisi mainita käyttäneensä louhinnassa maltillisilla lämmöillä. Itse olen ajellut korttia hieman alivolteilla ja pelkästään pelikäytössä, eikä kortissa ole ollut mitään ongelmia. Tyypilliseen x2 ventuksen tyyliin korttihan ei ole se kaikista hiljaisin, mutta fan curvea ja voltteja säätelemällä ei huuda häiritsevästi. En ole huomannut coil whineäkään, vaikka kohtuu raskaita pelejä olen tällä paukutellut. Takuu alkanut 11.01.2021 (kaisanet) ja voimassa sen perus 3v, mutten sitten tiedä vaikuttaako tuo louhinta siihen jotenkin ja saavatko edes moista todettuakaan jos joutuu pistämään huoltoon? Putsailen kortin paineilmalla, kun ostaja löytyy ja irrotan kortin koneesta. Alkuperäinen laatikko ja msi:n kirjekuori sisältöineen mukaan.

Pistän myyntiin vain, koska ajattelin päivitellä tehokkaampaan vehkeeseen. Voin myös harkita vaihtoa RTX 3080 malliin, maksan välirahaa, kunhan sopimukseen päästään.


Hinta: 320 euroa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): alunperin Kaisanet, 11.01.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Toimituslähete kaisanetistä löytyy, käynee takuukuittina?
Muuta huomioitavaa:
ventus 2.jpg
loota.jpg



Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: Mieluusti haku, mutta kyllä kai postitustakin voi harkita, jos ei noutajaa löydy.
Maksutapa: mobilepay


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 788
Viestejä
4 280 438
Jäsenet
71 535
Uusin jäsen
Zukab

Hinta.fi

Ylös Bottom