Myyty MSI Radeon RX 5700 MECH OC

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
675


Myytävä tuote:
Radeon RX 5700 MECH OC
Hinta: 350€
Muuta huomioitavaa: Uudenveroinen, kerran testattu, toimivuustakuu
Sijainti:
Helsinki
Toimitustapa: Nouto/posti(7€)
Maksutapa: Käteinen/tilisiirto
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 171
"Uudenveroinen, kerran testattu, toimivuustakuu"

Miten tähän yhtälöön on päädytty, että vain kerran testattu, uudenveroinen ja silti takuu hävinnyt?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
675
"Uudenveroinen, kerran testattu, toimivuustakuu"

Miten tähän yhtälöön on päädytty, että vain kerran testattu, uudenveroinen ja silti takuu hävinnyt?
Voihan noita syitä olla useita jos vähän mielikuvitusta osaa käyttää. Enpä tänne turhia selittelyitä laittelut, koska vähän monimutkaisempi asia kyseessä ja takuu voimassa vain minun kautta. Kortissa ei ole mitään vikaa ja palautteet saa puhua puolestani.

PS. Voit tietysti jatkossa laittaa viesti yv:llä, niin vältetään turhat upit. Et kuitenkaan ollut mitään ostamassa.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 171
Voihan noita syitä olla useita jos vähän mielikuvitusta osaa käyttää. Enpä tänne turhia selittelyitä laittelut, koska vähän monimutkaisempi asia kyseessä ja takuu voimassa vain minun kautta. Kortissa ei ole mitään vikaa ja palautteet saa puhua puolestani.

PS. Voit tietysti jatkossa laittaa viesti yv:llä, niin vältetään turhat upit. Et kuitenkaan ollut mitään ostamassa.
No kun kiinnostaisi oikea syy takuuttomuudelle eikä omat mielikuvituskeissit.

Nyt siinä on siis takuu, mutta sinun kauttasi? Eikä se ole mikään turha upitus, kun kysyy tarkennusta tuotteen tietoihin. Ihmeellistä sekin, että yv:llä jaksettaisiin selittää monimutkaiset asiat, mutta sitten tuotetietoihin ei viitsi.

Jos on sopiva hinta ja tiedot selvillä, niin olen mahdollisesti tarjousta tekemässä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
675
No kun kiinnostaisi oikea syy takuuttomuudelle eikä omat mielikuvituskeissit.

Nyt siinä on siis takuu, mutta sinun kauttasi? Eikä se ole mikään turha upitus, kun kysyy tarkennusta tuotteen tietoihin. Ihmeellistä sekin, että yv:llä jaksettaisiin selittää monimutkaiset asiat, mutta sitten tuotetietoihin ei viitsi.

Jos on sopiva hinta ja tiedot selvillä, niin olen mahdollisesti tarjousta tekemässä.
En missään vaiheessa väittänyt, että takuu puuttuisi vaan herran omia tulkintoja tilanteesta. Helpommaksi tulee minulle myydä toimintatakuulla. Ilmoituksen tiedot ovat jo selkeät, niin voisitko ystävällisesti lopettaa moisen häirinnän. Et mitään tarjousta ole tekemässä.
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 171
En missään vaiheessa väittänyt, että takuu puuttuisi vaan herran omia tulkintoja tilanteesta. Helpommaksi tulee minulle myydä toimintatakuulla. Ilmoituksen tiedot ovat jo selkeät, niin voisitko ystävällisesti lopettaa moisen häirinnän. Et mitään tarjousta ole tekemässä.
Harmillista, että koit häirinnäksi. Onnea myyntiin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
675
Nostoa. Pikkuisen vielä puuttuu, että päästään kauppoihin.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Mistä lähdin takuun kyselyt on tyhjä toimittamista? Mun mielestä myyjä on nyt ylimielinen perseiliä jonka vieteri on ihan liian tiukalla. En ostais tämmöisiltä myyjältä koskaan mitään. Jos kaikki on ok, niin miksi hermostua ilmaisista uppauksista?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 393
Ei ole ja asia selitetty tuossa ylempää.

Jatkossa reagoin vain ostotarjouksiin ja turhantoimittajat menee ignoreen.
Jos nyt mielipiteitä jaellaan, niin omasta mielestä foorumilla kauppaa pelkästään tekevät voisi siirtyä Tori.fi tai huuto.net kauppa-alustoille.

Mutta jos pysytään aiheessa, että jos on niin monimutkainen keissi takuuasioiden kanssa (ikinä kuullutkaan moisesta), niin aika hyväuskoinen ostaja saa olla ostaja, että vielä kolmen vuoden päästä jotenkin saisi takuuasiat hoidettua sinun kauttasi.

Kauppa-alueiden säännöt kertovat, että kaikki oleellinen on ilmoitettava. Jos et pysty avaamaan asiaa enempää, niin myy kortti sitten ilman takuuta.

Tuleeko edes kuitti mukaan vai onko tässä joku ALV-kikkailu takana?

Mystinen on kyllä keissi kaiken kaikkiaan. Ei jää kuin spekulaatioille varaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
675
Tässä hyvä esimerkki kuinka ketjua luettu taas rivien välistä.

Jos nyt mielipiteitä jaellaan, niin omasta mielestä foorumilla kauppaa pelkästään tekevät voisi siirtyä Tori.fi tai huuto.net kauppa-alustoille.

Mutta jos pysytään aiheessa, että jos on niin monimutkainen keissi takuuasioiden kanssa (ikinä kuullutkaan moisesta), niin aika hyväuskoinen ostaja saa olla ostaja, että vielä kolmen vuoden päästä jotenkin saisi takuuasiat hoidettua sinun kauttasi.
En missään vaiheessa väittänyt, että takuu puuttuisi vaan herran omia tulkintoja tilanteesta. Helpommaksi tulee minulle myydä toimintatakuulla. Ilmoituksen tiedot ovat jo selkeät, niin voisitko ystävällisesti lopettaa moisen häirinnän. Et mitään tarjousta ole tekemässä.
Kauppa-alueiden säännöt kertovat, että kaikki oleellinen on ilmoitettava. Jos et pysty avaamaan asiaa enempää, niin myy kortti sitten ilman takuuta.
Muuta huomioitavaa: Uudenveroinen, kerran testattu, toimivuustakuu
Tuleeko edes kuitti mukaan vai onko tässä joku ALV-kikkailu takana?

Mystinen on kyllä keissi kaiken kaikkiaan. Ei jää kuin spekulaatioille varaa.
Toimivuustakuulla ei yleensä kuittia tule mukaan eikä ole mitään ALV-kikkailua.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 517
Sain myyjältä ihan järkeenkäyvän taustoituksen kortista ja miksei sille lähtökohtaisesti luvata takuuta. Aiheeseen liittyy vanhemman toisen kortin takuuvaihto ja väliraha bitcoin-maksuna, joten myyjä ei halua luvata tuotteelle varmasti toimivaa takuuta. Eli jos ilmoituksessa kerrotut tiedot kelpaavat, niin kaupantekoon, muussa tilanteessa offtopic seis.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 675
Viestejä
4 275 695
Jäsenet
71 518
Uusin jäsen
Jefe

Hinta.fi

Ylös Bottom