Myyty MSI MPG GAMING MAVERIK + RTX 3070 GAMING Z TRIO 8GB LHR (Bundle Kit) Hyvinkää

Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
788
Myytävä tuote: MSI MPG GAMING MAVERIK + RTX 3070 GAMING Z TRIO 8GB LHR (Bundle Kit) - Pelitietokoneet - Gigantti

Hinta: 1801,90e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 21.1.2022, saapui 28.1.2022
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä

Muuta huomioitavaa:
Raudanhimo yllätti ja kasaankin alderlake pohjaisen koneen.
Tästä maverik jos jäi saamatta gigantista valmiiksi kasattuna/voin paketteihinkin purkaa.
Voin myös jättää windows 10 pro asennuksen koneeseen.
Käyttötunteja tällä hetkellä 31h.
Puran osiin ja alkuperäisiin paketteihin huomenna (ti) illasta, ja viimeistään to lähtee giganttiin palautukseen.
Hinta on sama mitä kuitissakin, älä tingi koska jos ei mene kaupaksi niin palautan giganttiin.

EDIT: Kone ja bundle pakattu alkuperäisiin paketteihin ja palautuu huomenna 14 jälkeen
giganttiin.



EDIT: Palautettu giganttiin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Hyvinkää
Toimitustapa: Nouto/ Menoa Hyvinkää-Turku ke niin kulkeutuu samalla.
Maksutapa: Tilisiirto (OP)/mobilepay/Käteinen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2022
Viestejä
29
Minkä takia olet myymässä heti konetta? Eikö jokin miellytä? Milloin tämä kone tuli gigantille myyntiin ja miksi hinta oli niin halpa?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
788
Minkä takia olet myymässä heti konetta? Eikö jokin miellytä? Milloin tämä kone tuli gigantille myyntiin ja miksi hinta oli niin halpa?
Myyn/palautan koska himoitsen alderlake sarjaa.
Mitään ei koneessa ollut vikana.
Hinta oli jokin alennus, kone nyt purettu paketteihin.

Edit: Xmp profiili ei win10 toiminut kunnolla muisteissa.
 
Liittynyt
01.02.2022
Viestejä
29
Myyn/palautan koska himoitsen alderlake sarjaa.
Mitään ei koneessa ollut vikana.
Hinta oli jokin alennus, kone nyt purettu paketteihin.

Edit: Xmp profiili ei win10 toiminut kunnolla muisteissa.
Ja olet siis myymässä konetta 1800€? Vai paljon? Saatan olla kiinnostunut. Kaikki on kunnossa? Oletko itse kokeillut konessa esim. Pelata sillä?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
788
Ja olet siis myymässä konetta 1800€? Vai paljon? Saatan olla kiinnostunut. Kaikki on kunnossa? Oletko itse kokeillut konessa esim. Pelata sillä?
Koneella pelailin halo infiniteä ja path of exileä.
Käyttötunnit noin +-30h.
Kyllä samaan hintaan lähtee mitä itse maksoin eli 1801.90e.

Huomautan vielä että kone purettu pakettiin eli ssd, näytönohjain ja psu pitää itse asentaa.

Edit: Turkuun lähtö hyvinkäältä 14.00. Paketti ei luonnollisesti matkassa jos ei ostajaa löydy.
Huomenna to palautuu 14 jälkeen giganttiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.02.2022
Viestejä
29
Koneella pelailin halo infiniteä ja path of exileä.
Käyttötunnit noin +-30h.
Kyllä samaan hintaan lähtee mitä itse maksoin eli 1801.90e.

Huomautan vielä että kone purettu pakettiin eli ssd, näytönohjain ja psu pitää itse asentaa.

Edit: Turkuun lähtö hyvinkäältä 14.00. Paketti ei luonnollisesti matkassa jos ei ostajaa löydy.
Huomenna to palautuu 14 jälkeen giganttiin.
Sul on takuut osiin eikö vain? Ja kuitti ostoksesta?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
788
Sanoitko vielä että tulee windows 10 pro mukana vai luinko ihan väärin? Kuinka pitkät takuut on? Onko täällä jotain yksityisviesti osio jossa voisi keskustella paremmin?
Windows oli asennettuna vielä maanantaina mutta tyhjensin koneen samalla kun purin sen alkuperäisiin paketteihin.
Takuu taitaa olla vähintään 2vuotta.



Edit: Palautettu giganttiin.
 
Liittynyt
01.02.2022
Viestejä
29
Windows oli asennettuna vielä maanantaina mutta tyhjensin koneen samalla kun purin sen alkuperäisiin paketteihin.
Takuu taitaa olla vähintään 2vuotta.



Edit: Palautettu giganttiin.
Tiedätkö yhtään meneekö koneesi nyt myyntiin gigantin outlettiin vai meneekö jonnekkin muualle? Onko sitä mahdollista ehkä jostain vielä saada
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
788
Tiedätkö yhtään meneekö koneesi nyt myyntiin gigantin outlettiin vai meneekö jonnekkin muualle? Onko sitä mahdollista ehkä jostain vielä saada
Uskon että menee gigantin outlettiin -15% alkuperäisestä 3000e hinnasta.
Tuskinpa myyvät -15% alennushinnasta.
Ihan jatkossakin tiedoksi että jos jotain haluat saada niin se pitäisi hakea heti eikä kuhnailla paria päivää.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 155
Viestejä
4 308 760
Jäsenet
71 991
Uusin jäsen
kupla4ku

Hinta.fi

Ylös Bottom