Myyty Msi MAG X570 Tomahawk WiFi + G.Skill tridentz neo 3200 cl14 32GB *Helsinki

Tuote: Msi MAG x570 Tomahawk WiFi + G.Skill tridentz neo 3200 cl14 32GB
Hinta:140€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):Emolevy on ostettu täältä ja muistit on ostettu torista.
Kuitti löytyy (takuuta jäljellä): Ei
Muuta huomioitavaa
: Emolevyn toinen wifi antenni on rikki, mutta ainakin psvr2 ohjaimet toimi ihan hyvin yhdellä antennilla. CPU:n amd:n jäähdytyksen vakio kiinnittemet puuttuu, takalevy kuitenkin tallessa.
Emoa on käytetty 5800x3d:n kanssa ja muistit ollut 3200 vakio latenseilla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Helsinki
Toimitustapa:Nouto
Maksutapa:Käteinen

IMG_0062.jpeg

IMG_0063.jpeg

IMG_0065.jpeg

IMG_0066.jpeg

Viimeksi muokattu:
Kammoissa ja paketeissa eri mallimerkinnät? Kammat 3200 cl14 ja paketit 4400 cl19?

Juu. Tätä ihmettelin itsekin kun ostin torista. Mutta siis korkeammilla latenseilla 4400. Itse siis käytin vain vakiona.

Edit****Saattahan se olla että mua on tässä huijattu😳. Jos joku näistä enempi tietää niin voisi kertoa kiitos. Itsellä ei ole näistä niin suurta tietämystä. Muokkaan otsikkoa kammassa olevien tietojen mukaiseksi….

Viimeksi muokattu:
Useinhan käy niin, että joku ostaa uudet muistit, ja myy sitten vanhat muistinsa näissä uusien paketeissa, kun ei ole vanhoja tallessa. Olisko sellainen keissi?
Muistaakseni nämä myytiin nimen omaan 4400 nimikkeellä. Eli olen vissiin tullut huijatuksi, kun en ottanut asiasta selvää….Lasken nyt sitten hintaa…

Muistaakseni nämä myytiin nimen omaan 4400 nimikkeellä. Eli olen vissiin tullut huijatuksi, kun en ottanut asiasta selvää….Lasken nyt sitten hintaa…
Ei nuo huonot ramit ole siltikään kun 2x16gb eli dual rank sekä bdiet vielä. Itsellä samat spekseiltään ja kulkee kivasti 4300c16.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 257
Jäsenet
80 036
Uusin jäsen
SubZan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom