MSI - kotelot

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
Yleistä keskustelua MSI:n koteloista

Itse ostin MPG Gungnir 100 ja yleisvaikutelma oikein hyvä. Tilaa on riittävästi. Mahtuu isompikin näytönohjain. Laatu ei mielestäni yllä ihan Fractalin tasolle, mutta hinta/laatu 79€ hintaan on loistava.
Pari juttua jäi kuitenkin vielä ?-merkiksi. En ole aikaisemmin omistanut mitään RGB-tuulettimia saati käyttänyt ohjausta. Mihin tuosta RGB ohjaimesta lähtevä data-kaapeli pitäisi laittaa? En ole ennen vastaavaan liittimeen törmännyt. Onko nämä ohjaimet yleensä kuinka sopivia muiden merkkien kanssa?
Kotelossa ei ole esim. Fractalista tottuun tapaan tuulettimille säätöä? Joten sellaisen joutuu erikseen ostamaan, vaikka kotelossa tulee mukana kiitettävät 4 tuuletinta. 1x rgb 3 x normi.
 

Marti77

Team H2O
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
4 395
Jos katsoo esim tuo Gungnir 100 malli niin etupaneli on melkein täysin suljettu eli jäähdytys on huono.
Myös kattopaneli on yhtä huono.
Tuo RGB kaapeli tukee ainakin MSI mystic light ohjausta eli toimii MSI emolevyillä(msi sivulla näkee varman yhtensopivuuden).
Myös tuossa mallissa usb Type C portti upuu kotelossa mitä pitäisi nykyään jo olla vakio.
Suosittele pysymään poissa kaikki emolevyvalmistajien koteloista Asus,MSI,Gigabyte,
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
Jos katsoo esim tuo Gungnir 100 malli niin etupaneli on melkein täysin suljettu eli jäähdytys on huono.
Myös kattopaneli on yhtä huono.
Tuo RGB kaapeli tukee ainakin MSI mystic light ohjausta eli toimii MSI emolevyillä(msi sivulla näkee varman yhtensopivuuden).
Myös tuossa mallissa usb Type C portti upuu kotelossa mitä pitäisi nykyään jo olla vakio.
Suosittele pysymään poissa kaikki emolevyvalmistajien koteloista Asus,MSI,Gigabyte,
Jos katsoo vaan ei huomaa, että kyllä sitä ilmaa pääsee virtaamaan sisään samalla tavalla siinä missä muistakin. Edestä ja päältä.
Tätä vähä hain, että onko oikeasti ainoa valinta MSI levy että saa valot toimii. Minä en tiedä näistä mitään.
Suosittele kyllä ostamaan jos höpöhöpövalot ei kiinnosta.
 

Liitteet

mikkom81

mike_manning
Tukijäsen
Liittynyt
15.12.2017
Viestejä
638
Itse aikoinaan tarjouksesta tuon kyseisen kotelon ostin. Etupaneeli on aika tiivis, aiheuttaa aika kovan puhinan etutuulettimille. Sama myös kattopaneelissa. Itse näytin etupaneelin dremeliä ja upotin verkkopaneelin sekä kattopaneelista poistin ylimääräiset eivät jotta ilmavirtaus ulos olisi esteetön. Tuo RGB controlleri toimii emoissa, joista löytyy tuo 3 PIN RGB liitin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 561
Viestejä
4 166 356
Jäsenet
70 423
Uusin jäsen
ngocminh247

Hinta.fi

Ylös Bottom