Myyty MSI Katana

Liittynyt
10.08.2021
Viestejä
3 626
Tuote: MSI Katana GF66 11UC-292NEU
Hinta: 400 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Alkp. kaupasta ei varmuutta, tietokone valmistettu 08/2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, ei

Muuta huomioitavaa:
Myytävänä MSI:n peliläppäri, jota on tullut niin puhdistettua kuin myös päivitettyä komponenttien osalta.

Komponentteina:
Prosessori: Intel i5-11400H
Näytönohjain: RTX 3050 4 GB
Keskusmuisti: 20 GB DDR4 2666 MHz (16 + 4 GB) - alunperin vain 8 GB
Keskusmuisti: Samsung 1 TB NVMe SSD - alunperin 512 GB. Yksi vapaa 2,5"-paikka.
Näyttö: 15,6" FullHD @ 144 Hz (tukee myös ulkoista näyttöä 4K @ 60 Hz)

Muuntaja uusittu tehokkaammalla Innergien merkkisellä 180 W muuntajalla (kyseessä laatuvalmistajan Deltan alabrändi, ei halppis kiinalainen).

Käytönjälkeä löytynee jonkin verran, kuvissa vähän tarkemmin. Näyttöpaneelissa on jotain pieniä jälkiä, jotka eivät tunnu lähtevän helposti pyyhkimällä pois (katso kuvat 7 ja 8 suurennettuna)

Vasen shift-nappula saattaa tuntua välillä "tahmealta", mutta nyt tuntuu pelittävän. Muuten näppäimistö vaikuttaa pelittävän hyvin, Windowsin muistion kanssa kokeiltuna.

Käyttöjärjestelmä (Windows 10) on asennettu uudestaan sekä olen antanut sen ajaa kaikki päivitykset sisään ja niiden lisäksi olen asentanut näytönohjaimen ajurit valmiiksi. Muuta en ole nykyisen asennuksen kanssa tehnyt.

Sanoisin, että tämä on parhaimmillaan kun tähän kytkee erillisen näytön ja muut oheislaitteet. Niin itse käytin tätä, joskin myyn pois olemattoman käytön vuoksi (en oikein jaksa pelata mitään). Päivitin just nyt tähän 1 TB:n SSD:n, niin on ainakin tilaa pelejä varten.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Salo
Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, MobilePay


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 720
Viestejä
4 201 951
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
AkameRimuru

Hinta.fi

Ylös Bottom